- ارسال کننده: امیرمهرانپور تاریخ: ۹۱/۰۸/۰۵

چند سئوال از اعضای محترم شورای شهر میانه

بسمه تعالی

 

به کوچه ای رسید م که پیر مردی از آن خارج می شد به من گفت نرو! بن بسته ! گوش نکردم رفتم وقتی به سرکوچه برگشتم که پیر شده بودم.

آقایان و خانمهای شورای شهر میانه از حضور همه شما چند سئوال دارم که امیدوارم جوابی قانع کننده دریافت کنم . اگر قسمت شود:

1-            همه شما نماینده مردم در شورای شهر هستید شورای شهری که باید به درد مردم برسد آیا خلاف می گوییم سئوالات دیگر را نخوانده و در پاسخ بگویید مخالف سئوال اول هستید؟

2-            شماها بهتر از من می دانید زمانی که قانونی را تصویب می کنند برای آن تبصره هم در نظر می گیرند که به قول معروف راه فرار نیز باشد. کسی که قتل می کند می گویند حکم اعدام است اگر رضایت طرفین را جلب می کند بخشیده می شود. خداوند نیز توبه کنندگان را دوست دارد و هیچ وقت از درگاه خود نمی راند! آقایان و خانمهای محترم متاسفانه شما عزیزان قانون را به نفع خود رقم می زنید! بنده زمانی پیمانکار طرح پارکبانی بودم که با ضرر میلیونی مواجه شدم که استاندار محترم و امام جمعه محترم و فرماندار ارجمند خواهان مساعدت شدند که نامه نگاری و تشکیل جلسه و پاس کاری شما عزیزان به سازمان حمل و نقل و شهرداری موجب اتلاف وقت و به پایان رسیدن طرح شد تا هزینه کامل را اخذ نمایید ولی حال، هر هفته گزارش عملکرد می دهید ؟ نمی دانم آن روزها گزارشی در کار نبود! جلسه ای تشکیل نمی شد؟

3-            سئوالی که از حضورتان دارم این است که طبق قانون چند درصد باید به عنوان ضمانت حسن انجام کار باید اخذ شود 5 یا 10 یا بالای 80 درصد ؟

4-            منظور از ضمانت حسن انجام کار چیست؟ ضمانت نامه ای که بالای 80 درصد است یعنی ویران نمودن خانه ؟ این یعنی عدالت یا قانون ؟ آقایان و خانمهای محترم در کدام قانون نوشته شده است که 80 درصد به عنوان ضمانت اخذ شود ؟ به این می گویند مرام ! به این می گویند سواستفاده از طرف مقابل ، طرف مقابلی که اولین بار بود چنین کاری می کرد! در کجای ایران چنین کاری می کنند؟ پاسخ دهید؟ اگر طرف مقابل ضعیف باشد باید زور گفت ؟ پس مردی و مردانگی کجاست؟

5-            آیا شهرداری طبق قانون نمی تواند 25 درصد از مبلغ قرارداد را کم یا افزایش دهد؟ چرا زمانی که بنده متضرر شدم آقای شهردار از توان خود براساس قانون استفاده نکرد!

6-            چرا در یک اداره ای که چک مفقود یا حساب و کتاب سازمان بهم می خورد هزینه چک را دوبار می گیرند ؟ یعنی اینقدر زورمان زیاد است ؟ یعنی کسی که ضعیف است باید از سرش بزنیم ؟ واقعا که ...

7-            چرا زمان پایان کار را دو روز متوالی عنوان کردند و آن روزهایی که طرف مقابل کار نمی کرد هزینه گرفتند ؟ آیا این پول ها برکت دارد ؟ این پولهایی که صرف عمران می شوند آیا برکت دارند! خودتان قضاوت کنید!

8-            و چند سئوال دیگر که فایده ندارد بگوییم تا پاسخی نشنوم

ولی در پایان از خداوند منان برای تک تک عزیزان طول عمر خواستارم تا همیشه در خدمت مردم باشید و خدمتگزارانی که به فکر مردم هستند تنی سالم داشته باشند.

1
1