- ارسال کننده: روستایی به نام میانه تاریخ: ۹۱/۰۷/۲۸

عوارض بی توجهی مردم نه کم کاری مدیران !+ ارزیابی کیفیت پروژه ها

بسم الله الرحمن الرحیم

با توجه به درک و فهم بالای مردم شریف و با شعور شهرستان میانه ، اینجانب نیازی به توضیح اضافی احساس نکرده و مستقیما موارد کم کاری و بی توجهی خودمان را اعلام کرده و از مدیران و افراد ذیربط، بی ربط وغیره به جهت تلاش های غیر ملموس و غیر قابل مشاهده ی شان در  عدم پیشرفت و توسعه ی شهر ،کمال تشکر و قدردانی را داریم.

از طرف همه ی مردم شهرستان میانه

موارد زیر به دلایل کم کاریهای ما بی نتیجه مانده و سالیان سال هم خواهد ماند.لطفا بی دلیل از مسوولان عزیز انتقاد نکنید. فقط از ماست که برماست! کم تجربه ترین،بی سوادترین،خوشخواب ترین مدیران هم می توانند سالیان سال در میانه بدون حتی یک اعتراض به کار بی ارزششان ادامه دهند.

1.تعریض مسیر منتهی به راه آهن :بعد از افتتاح پروژه ی پل راه آهن که سالیان زیادی طول کشید و یکسال از تردد روی آن نگذشته،قسمتی از آن به جهت بارندگی! نشست کرد،هم اکنون نیزشاهد آن هستیم که تعریض این مسیر چند سالی است که در جا می زند و در پایان فصل کار، در چند قسمت به صورت نمادین خاکبرداری شده و تعداد 5سرعت گیر جدید نیز اضافه شده است.تشکر شدید و عمیق از . . .

****قرارداد احیای بافت فرسوده با شرکت کوثر آذربایجان که فقط به صورت نمادین و دهن پر کن بود******

2.بزرگراه!! میانه سرچم:محدوده ترمینال تا پلیس راه که افتتاح شد ، یکسال نگذشته بود که قسمت وسیعی از آسفالت آن خراب شده.بقیه ی محدوده نیز در اواخر فصل کار به صورت نمادین  چند ماشین!خاکریزی شده.

3.ورودی سمت تبریز : بعد از چند سال مردم کمی خوشحال شدند که آسفالت این سمت ریخته شد اما این پروژه هم بی کیفیت و نمادین بود.آسفالت این مسیر هم خراب شده.مسوولین تشکرتشکررر!!!

4:کیفیت قطارها: نمیشه کاریش کرد تا ابد همینجوری هست و اگه دوست ندارید سوار نشید.

5: فرمانداری ویژه :؟؟؟؟؟؟؟؟

6:بیمارستان امام: به زمان نوه های ما هم باز سازیش تموم نمیشه!

 کمبود های درمانی هم که اصلا نداریم.

7:فرمانداری ترکمنچای : تا اطلاع ثانوی...

8:موزه: حتما لازم نیست که نمیسازنش دیگه !

اگر موردی جا مونده لطفا کمکم کنید آخه خیلی خیلی پروژه ناتمام یا تمام شده ی بی کیفیت داریم

باز هم تشکر از افراد ذیربط!!!

 

1
1