- ارسال کننده: خداحافظ رفیق ... تاریخ: ۹۱/۰۷/۲۴

برگزاری کمسیون برنامه های دهه ولایت شهرستان میانه

 
 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه : نباید مراسمات استقبال از ماه محرم ، مراسمات دهه ولایت را کمرنگ کند . .

   کمسیون دهه ولایت با حضور فرماندهان حوزه ها و مدیران قسمتها در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار و پیرامون برنامه های اجرایی این دهه تبادل نظر گردید .

    در ابتدای این کمسیون حجت الاسلام تقوی آزاد دبیر اجرایی برنامه های دهه ولایت و مسئولب دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه با اشاره به اهمیت و جایگاه بالا و کلیدی ولایت در آیین اسلام گفت : ائمه نور واحدند و عاشقان امام حسین (ع) همانا عاشقان امام علی (ع) هستند و ولایت فقیه جزوی از سلسله به هم پیوسته ولایت است ، پس عاشقان امام حسین (ع) باید عاشقان ولایت فقیه باشند .

    حجت الاسلام تقوی آزاد تصریح کرد : نباید مراسمات استقبال از ماه محرم و سیاهپوشی ها ، مراسمات دهه ولایت را کمرنگ کرده و اعیاد پربرکت این دهه را تحت الشعاع قرار دهند .

    وی بر تبلیغات مناسب و گسترده به مناسبت گرامیداشت این ایام تاکید کرده و از متصدیان اجرای تبلیغات خواست تا در طراحی بنرها و تبلیغات انجام شده از مطالب و تصاویر پرمحتوا و گویا استفاده کرده و جذابیت و تاثیرگذاری تبلیغات انجام شده در مخاطبان را بسیار مهم دانست .

    همچنین سرهنگ اردبیلی فرمانده گردان امام حسین (ع) سپاه میانه نیز در این جلسه بر تبیین مقام ولایت تاکید کرده گفت : زبانی که می گوید "لااله الا الله" باید جوینده نام و راه "محمدرسول الله" و "علی ولی الله"  باشد  .

1
1