- ارسال کننده: رضا امامی تاریخ: ۹۱/۰۷/۲۴

تکریم ارباب رجوع توسط ادارات میانه چگونه است؟

به نام خدای مهربان

 امروز برای پیگیری دو مورد از مشکلات اهالی محترم شهرک امام خمینی (ره) به شهرداری مراجعه کردم .

یکی در مورد مشکل آسفالت زیرگذر شهرک و دیگری درخواست نصب سرعت گیر در خیابان ابوذر شهرک امام (ره) . ماهها پیش هم چند بار به خاطر مسائل دیگری به شهرداری مراجعه کرده بودم ولی از درج چنین مطلبی خودداری کردم چون باید موضوع برایم حتمی میشد که رفتار شهردار محترم و کارکنان با ارباب رجوع ها همیشه همینگونه است یا خیر ...

تا اینکه موضوع روشن شد و تصمیم گرفتم در این مطلب از شهردار محترم آقای جلیل خرده فروش و پرسنل شهرداری بخاطر تکریم ارباب رجوع و اینکه درب اتاق شهردار و پرسنل آن همیشه رو به مردم باز است و گوش شنوا و پیگیر رفع مشکلات شهر هستند تقدیر و تشکر نمایم.

و از برررررررررررخی ادارات دیگر نیز بعنوان مثال اداره ی ................... ، اداره ی ................. و یا اداره ی .................... بخاطر عملکرد معکوس و بسته بودن درب اتاق رئیس !!! معاون !!! کارکنان !!! مرخصی های چند روزه !!!  صرف صبحانه و ناهار !!! جلسه های مکرر !!! میهمان های ناخوانده !!! برو فردا بیا !!! برو شنبه بیا !!! بده بغلی امضا کنه !!! و ...  خواستاریم تغییر رویه دهند و اگر رویه خودشان را تغییر ندهند جاهای خالی را با کلمات مناسب پر خواهم کرد !

اجرکم عندالله

 رضا امامی

عکس : حسین محمد حسینی (یکی از مراجعین و اعضای سایت میانالی)

----------

----------

----------

1
2
1 2