- ارسال کننده: دفتر ارتباطات مهندس سید بهلول حسینی تاریخ: ۹۱/۰۷/۲۲

دستور وزیر راه و شهرسازی در مورد تعریض جاده میانه - سرچم

مهندس نیکزاد وزیر راه و شهرسازی در جریان بازدید از مراحل احداث راه آهن میانه - اردبیل ضمن حضور در محل اجرای پروژه ی 4بانده کردن محور میانه - سرچم از نزدیک در جریان اجرایی این پروژه قرار گرفت.

در این بازدید مهندس سید بهلول حسینی نماینده مردم میانه ضمن همراهی وزیر و هیات همراه با تشریح اهمیت اجرای این پروژه برای مردم شهرستان بر لزوم توجه ویژه دولت به تسریع در روند اجرایی آن تاکید کرد.

 مهندس حسینی با بیان اینکه 4بانده کردن جاده میانه - سرچم می تواند تا حدودی محرومیت های ناشی از دوری اتوبان را جبران نماید ، با گلایه از عدم تخصیص اعتبارات مصوب ،خواستار مساعدت وزیر راه در این زمینه شد.

 رئیس کمیته راه و ترابری مجلس همچنین با ذکر این نکته که این پروژه از مصوبات سفرهای استانی ریاست جمهوری می باشد افزود : در حال حاضر بدلیل برخی بی مهری ها در اختصاص اعتبارات مصوب ،عملیات اجرایی پروژه به کندی پیش می رودکه نیاز به توجه ویژه را می طلبد.

در ادامه این بازدید ،مهندس نیکزاد ضمن تاکید بر ضرورت و اهمیت 4بانده کردن این جاده دستور ویژه ای را خطاب به مهندس محفوظی ،معاون هماهنگی استان های وزارت راه و شهرسازی و معاون تلفیق بودجه مجلس دادند تا در اسرع وقت به وضعیت ساخت این جاده رسیدگی و در مورد تخصیص اعتبارات لازم مساعدت شود.نامه وزیر در زیر برای استحضار همشهریان عزیز قرار داده می شود.

1
1