- ارسال کننده: حسین.غفاری تاریخ: ۹۱/۰۷/۱۸

فرزاد عبدالهی: انتقام يوسف کرمی را از گارسيا می‌گیرم

فرزاد عبداللهی به دعوت فدراسیون جهانی تکواندو برای شرکت در مسابقه بین تیم های آسیا و اروپا به روسیه می رود و قرار است در همان مبارزه اول خود به مصاف گارسیا از اسپانیا برود که در لندن یوسف کرمی را شکست داد ، این تکواندوکار ایران با قاطعیت می گوید که با شکست دادن این اسپانیایی انتقام شکست کاپیتان تیم ملی را خواهد گرفت.

 

 قهرمان تکواندوي جهان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) اظهار کرد: نیکلاس گارسیا حریف خوب و قدرتمندی است و در بازیهای المپیک لندن 2012 هم همه چیز دست به دست هم داد تا او بتواند با شکست حریفان خود مدال نقره را کسب کند. این تکواندو کار در شرایطی توانست یوسف کرمی را شکست دهد که کاپیتان ایران چند ماه قبل از آن در جریان مسابقات کسب سهمیه المپیک در باکو با اختلاف زیادی شکستش داده بود.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا توان شکست این تکواندوکار اسپانیایی را دارد افزود: مطمئن باشید که با 100 درصد توانم برای گرفتن انتقام شکست اتفاقی یوسف کرمی از این حریف به میدان خواهم رفت و امیدوارم با دست پر به ایران بازگردم.

 

عبداللهی در پاسخ به این سوال که آیا از این حریف اسپانیایی شناخت کافی دارد؟ گفت: شناخت خوبی از او دارم. در طول تمرینات فریبرز عسگری سرمربی تیم و یوسف کرمی نکات لازم را به من گفته‌اند و در تعاملی که داریم همه موارد را با هم تمرین می کنیم. البته فیلم مبارزات او را هم دیده ام. من دو سال قبل هم با نیکلاس گارسیا مبارزه کرده و با نتیجه 7 بر 5 او را شکست داده بودم و امیدوارم که این بار هم او را شکست دهم که این پیروزی براي من فرق می کند.

 

 قهرمان تکواندوي جهان در مورد مصدومیتش که گفته می شود شاید کار را برای او در مسابقات بین قاره ای مشکل کند ادامه داد: مصدومیتم زیاد اذیتم نمی کند. رباط صلیبی‌ام پاره است اما با تیپ کردن(باند پيچي و سفت كردن) زانویم خیلی خوب در تمرینات حاضر می شوم و می توانم بگویم که این مصدومیت برایم عادی شده است.

 

وی در پاسخ به این سوال که در روسیه چند مبارزه خواهد داشت و چه میزان پاداش به او در صورت پیروزی خواهند داد گفت: تا آنجایی که می دانم تنها یک مبارزه قرار است انجام دهم . در مورد پاداش هم گفته اند که قرار نیست چیزی بدهند اما خبر دقیقی در این مورد ندارم.

 

عبداللهی در مورد شرایط اردوهای تیم ملی گفت: شرایط اردوها خیلی خوب است و همه یک دل شده ایم و به خوبی تمرین می کنیم.

1
1