- ارسال کننده: امیرمهرانپور تاریخ: ۹۱/۰۷/۱۵

سخنی با امام جمعه شهرمان

 امام جمعه محترم میانه یادگار آن عزیزی است که وجودش برای شهرمان برکت داشت و نامش افتخار شهرمان است یادش همیشه گرامی.

 پدر بزرگوار امام جمعه شهرمان استاد ارجمند و بزرگوار بنده بود که سر کلاسش به من آموخت که همیشه به فکر مردم و کمک به آنها باشم .

اما امام جمعه محترم شهر سخنی با شما دارم : نمی خواهم انتقاد کنم ! نمی خواهم کسی را خطاب قرار دهم ! با شما سخن می گویم که می دانم که شما بزرگتر از آن هستید که فکر می کنم و در صورت اشتباه گفتن آن قدر  بزرگوار و بخشنده هستید که اشتباهم را به خودم گوشزد کنید.

مسئولین شهر ( نمی گویم کدامیک) ورودی شهر را از سمت زنجان خاکبرداری کرده که محل خاکبرداری بیش از نیم متر از سطح جاده پایین می باشد و احتمال خطر دارد و این عزیز و مسئول محترم یادشان رفته که علایم هشدار دهنده نصب کند!

حال امروز از طرف تبریز نیز شاهد چنین خاکبرداری هستیم (محل پارک جنگلی) که متاسفانه علایم هشدار دهنده نصب نشده است که امکان خطر و وقوع تصادف و ضرر مالی و جانی وجود دارد .

به نظر شما بهتر نیست این مسئول محترم و زحمت کش قبل از انجام هر گونه پروژه عمرانی به فکر تامین امنیت پروژه باشد تا فردا شرمنده مردم نباشد! بهتر نیست که سرعت عمل داشته مگر انجام آن چه قدر زمان بر است ؟

لذا از شما تقاضا دارم به محل مورد نظر رفته همان خروجی شهر به سمت تبریز ابتدای پارک جنگلی بعد قضاوت کنید که بنده ناحق می گویم یا خیر؟ اگر حق است به مسئولین بگویید چند تابلوی هشدار دهنده نصب کنند و اگر نیازی نیست که شاید شاهد تصادف در آن محل باشیم . یا حق

1
1