- ارسال کننده: خداحافظ رفیق ... تاریخ: ۹۱/۰۷/۱۱

ایجاد نظم و امنیت در جامعه نیازمند حمایت همه جانبه مردم است

 
 
فرماندار شهرستان میانه در همايش تجليل از شهروندان قانونمند و قانونمدار و نمونه های ترافيكي شهرستان و دهیاران كه در سالن هلال احمر ميانه برگزار شد با تبريك هفته نيروي انتظامي از زحمت كشان اين عرصه و خانواده هاي اين قشر قدرداني كرد.

تقی خلفاپور با اظهار رضایت از تلاشهای نیروی انتظامی شهرستان افزود:نیروی انتظامی در تمام حوزه ها فعاليت چشمگیری دارد خصوصا دراین میان راهنمايي و رانندگي و پليس راه كارنامه خوبي داشته و ماموريتهايي كه به آنها محول شده به نحو احسن انجام داده اند.

وی كسب رتبه برتر فرماندهی انتظامی شهرستان در زمينه هاي پيشگيري از وقوع جرائم و انجام امورات فرهنگي در زمينه جنگ نرم را به تلاشگران این عرصه تبریک گفته و با اهدای لوح تقدیر ی به فرمانده انتظامی شهرستان از ایشان تقدیر کرد.

خلفاپور افزود: هيچ كس را نمي توان از حوزه فعاليت پليس جدادانست زیرا همه به نحوي با پلیس مرتبط بوده و در این میان نقش بسزایی دارند.

فرماندار شهرستان میانه با بیان اینکه ایجاد نظم و امنيت نيازمند حمایت همه مردم است گفت : شرايط فعلي جامعه شرايطي عادي نيست چراکه در حوزه اقتصادي در نبرد بوده و لازم است با مردم که از لحاظ روحی وروانی تحت تاثير شرایط جامعه قرار گرفته اند با عفو و بخشش البته با رعايت چهارچوب قانوني برخورد شود، همچنین از مردم هم انتظار داريم با رعايت قوانين و مقررات و همكاري با نیروی انتظامی آنهارا ياري كنند.

خلفاپور با اشاره به نقش دهیاران در انجام سیاستهای دولت افزود:دهياران بعنوان اجرايي ترين رده دولتي به مردم خدمت مي كنند و انتظار دارم جهت تامين امنيت مردم و جامعه با تلاشگران نيروي انتظامي همكاري نمايند.
1
1