- ارسال کننده: علی میانجی تاریخ: ۸۹/۱۱/۱۸

بالای ۸۰ درصد از مردم میانه از خدمات قطار های مسافربری میانه رضایت دارند

رئیس راه آهن میانه: بالای ۸۰ درصد از مردم میانه از خدمات قطار های مسافربری میانه رضایت دارند این در حالی است که متاسفانه خبرنگاران و مطبوعات محلی نظرات شخصی خود را مطرح و خدمات ما را زیر سوال می برند...

“بالای ۸۰ درصد از مردم میانه از خدمات قطار های مسافربری میانه رضایت دارند این در حالی است که متاسفانه خبرنگاران و مطبوعات محلی نظرات شخصی خود را مطرح و خدمات ما را زیر سوال می برند….”

اینها سخنان جلیلی رئیس را ه آهن میانه است که در نشست خبری مدیرکل راه آهن شمالغرب کشور و نماینده رجاء، مطرح کرده و مطبوعات محلی را به ارائه آمار غلط و اخبار نادرست در خصوص خدمات شرکت رجاء متهم می کند.

اصل ماجرا به نامه ای برمی گردد که توسط یکی از خبرنگاران شهرستان تنظیم و با امضاء جمع کثیری از شهروندان به مدیرکل راه آهن ارسال شده بود و با پی گیری های فرمانداری شهرستان، ماسوری مدیرکل شمالغرب راه آهن به همراه نماینده شرکت رجاء برای پاسخ به سوالات مطرح شده به میانه آمده بودند. در این نشست ماسوری با توجه به اهمیت مسافرت امن، با توجه به هدفمند کردن یارانه ها و افزایش تقاضا برای مسافرت با قطار به سوالات مطرح شده از سوی خبرنگاران پاسخ داد. هر چند پاسخهای ایشان جواب سوالات مطرح شده نبود ولی سخنان رئیس راه آهن میانه که کاملاً در جریان مشکلات موجود می باشد باعث تاسف و تعجب است.

وی با بیان اینکه اکثریت قریب به اتفاق مردم از خدمات ما رضایت دارند گفت: سال قبل هم با فرماندار وقت آمدید و دیدید  که مردم چقدر راضی هستند. پس نظر شخصی خودتان را به عموم تعمیم ندهید. مردم هیچ مشکلی با قطار ندارند…

ضمن احترام به ایشان و تقدیر از زحمات شبانه روزی همکاران محترمشان، بیان چند نکته در این خصوص ضروری به نظر می رسد. امیدواریم ایشان که در حضور فرماندار شهر و مدیرکل اداره مطبوعشان در رضایت بالای ۸۰ درصدی مردم حرف می زنند جواب این سوالات شهروندان میانه ای را هم بدهند که

۱٫ بیش از  ۱۰ سال  پیش قطار میانه – تهران مسافت موجود را ۴ ساعته طی می کرد ولی امروز با تمام پیشرفتی که دم از آن زده می شود همین مسیر  ۸ و  نیم  ساعته طی می شود یعنی دو برابر زمان قبل. کدام میانه ای از این وضعیت راضی است؟

۲٫ مسلفران بدبخت میانه ای که قطار مبداء را سوار می شوند، تا ایستگاه زنجان در سرمای زمستان و گرمای تابستان باید بلرزند و عرق بریزند تا بلکه بعد از ۱۳۰ کیلومتر آرامش را احساس کنند. کدام میانه ای از این همه تحقیر رضایت دارد؟

۳٫ کدام میانه ای از تغییرات غیر کارشناسی ساعت حرکت قطارها رضایت دارد؟

۴٫ کدام میانه ای از تغییر خودسرانه لوکوموتیو سالم مخصوص قطار میانه که به قطار زنجان وصل شد و کسی ککش هم نگزید، رضایت دارد؟

۵٫ کدام میانه در عصر سرعت و آمکانات،  بیش از ۵/۸ ساعت در واگن هایی که مخصوص مسافت های کوتاه است می نشیند و تا رسیدن به مقصد هزار بار به مسببین این سیر قهقرایی نفرین نمی کند.

۶٫ به مسافران مبداء که میانه باشد، بعد از ایستگاه زنجان که برای قطار میانه ایستگاه فرعی محسوب می شود، خدمات و سرویس ارائه می شود. کدام میانه ای از این وضعیت رضایت دارد؟

۷٫ کدام میانه ای از وضعیت فروش بلیط قطاری که ویژه ی میانه است ولی بلیطش را در اختیار شهرهای مسیر می گذارند رضایت دارد؟ مگر قانون نمی گوید وقتی قطار مبداء از ایستگاهش حرکت کرد، فایل فروش بلیط برای شهرهای مسیر باز می شود. پس چرا چنین نیست؟ و شما می گوئید همه راضی اند؟

 و سوالات بی شماری که مطمناً شهروندان فهیم میانه در پای قطارو مراجعاتشان از شما خواهند پرسید.

امیدواریم جواب قانع کننده ای برای افکار عمومی و ولی نعمتان خود آماده کرده باشید.

 قضاوت در مورد جواب های شما با خود مردم باشد.

1
2
1 2