- ارسال کننده: تورک اوغلو تاریخ: ۹۱/۰۷/۰۷

کسب مقام دوم جشنواره داستان نویسی توسط سالار پویان با داستان

روز سه شنبه مورخه1391/7/2 در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میانه شاهد مراسم اختتامیه جشنواره استانی داستان نویسی شهید علیرضا شاهی بودیم که با حضور میهمانانی استانی و کشوری برگزار شد . 

                                    

در این مراسم در بخش داستان نویسی داستان ((یک فنجان خون داغ)) نوشته سالار پویان توانست مقام دوم جشنواره را در بخش جوان به خود اختصاص داده و به جشنواره ادبیات داستانی کشوری که در شهر گرگان استان گلستان برگزار می شود، راه یابد.

علی رغم اذعان هیئت داوران غیر بومی این جشنواره به بالا بودن سطح ادبیات داستان نویسی استان آذربایجان شرقی  نسبت به سایر استان های کشور، در طی برپایی جشنواره کشوری، داوران گم نام!، با پس زدن داستان های منتخب تیم چهار نفره قصه نویس اعزامی استان، داستان های آبکی و بی محتوای( بنظر بسیاری از نویسندگان اعزامی از سوی استانهای مختلف و حتی داوران اولیه جشنواره کشوری) نویسندگان بومی را به عنوان برگزیدگان هفتمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج اعلام نمودند. گفته می شود در مراسم اختتامیه این جشنواره آرای داوران و بیانیه شان، مورد تمسخر علنی و هوی شرکت کنندگان و دبیران اعزامی برخی استان ها قرار گرفته است. گفتنی است سالار پویان سال گذشته در جشنواره شهید شاهی با داستان"قتل در کتابخانه ملی" مقام اول را به خود اختصاص داده بود.

1
1