- ارسال کننده: ترکمانچای نگین سرسبزی در آذربایجان تاریخ: ۹۱/۰۷/۰۵

بازگشائي مدارس و هفته دفاع مقدس در تركمانچاي




به گزارش روابط عمومي آموزش و پرورش منطقه تركمانچاي ،مراسم نمادين زنگ مهر همزمان با آغاز سالتحصيلي  در سراسر كشور با حضور آقاي صادقي رئيس آموزش و پرورش و آقاي مرسلي بخشدار و آقاي هاشمي از اداره كل آموزش و پرورش استان و جمعي از مسئولين منطقه در آموزشگاه شبانه روزي حضرت معصومه شهر تركمانچاي برگزار شد .

در اين مراسم آقاي صادقي رئيس آموزش و پرورش منطقه تركمانچاي و آقاي مرسلي بخشدار منطقه طي سخناني ضمن تبريك آغاز  سالتحصيلي جديد و تقارن آن با هفته دفاع مقدس به اهميت علم و دانش و وظيفه دانش آموزان و معلمان امروز در مقابل خون شهداء و جانبازي جانبازان و ايثارگران دوران دفاع مقدس پرداختند.

دانش آموزان در اين مراسم در کنار جشن بهار دانش، همزمان با دانش آموزان سراسر كشور با قرائت پيام مقام معظم رهبري به مناسبت فیلم موهن به ساحت مقدس پيامبر اكرم با گراميداشت ياد و خاطره شهداء انقلاب و دفاع مقدس با شعار الله اكبر و اشهد ان محمداً رسول الله و با مشت هاي گره كرده خطاب بر دشمنان اسلام فرياد برآوردند كه در سنگر علم و دانش ايستاده اندو اجازه اهانت به پيامبر اسلام را نخواهند داد و هم قسم شدند با اطاعت از فرامين مقام معظم رهبري از خاك ميهن نشان در برابر پليديها و جور دشمنان حفاظت كنند .

در پايان مراسم از دانش آموزان برتر و ممتاز آموزشگاه شبانه روزي حضرت معصومه (س) و قبولين كنكور سراسري 91 با اهداء جوايز و لوح يادبود از طرف آموزشگاه تقدير شد.

-----------------------------------------

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ترکمانچای همایش سیاسی به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور سرهنگ احمدزاده فرمانده سپاه میانه در اموزشگاه شبانه روزی حضرت معصومه(س)ترکمانچای بر گزار گردید.

در این مراسم سرهنگ احمدزاده فرمانده سپاه میانه طی سخنانی یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

گزارش تصویری از نمایشگاه عکس در مدارس و همایش سیاسی آموزشگاه شبانه روزی حضرت معصومه(س)، یادواره شهدا ترکمانچای در مسجد جامع ترکمانچای به مناسبت هفته دفاع مقدس

 

1
1