- ارسال کننده: حسین رحمانی تاریخ: ۹۱/۰۶/۲۶

سخنی با شهردار محترم از طرف اهالی شهرک شهید بهشتی (بیمارستان خاتم الانبیا)

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شهردار محترم

جناب آقای شهردار ابتدا تشکر میکنم از زحمات جنابعالی بابت آبادانی شهر میانه.چند نکته ای وجود داره درباره شهرک شهید بهشتی (بیمارستان خاتم الانبیا)

1.ابتدا بذارین از کارهای عمرانی که تو این شهرک در حال انجامه بگم.پروژه فاضلاب کشی کوچه های این شهرک چند روزی هستش که توسط پیمانکار مربوطه شروع شده.انشالا که به زودی شاهد اتمام کارشون باشیم.

2.پروژه تخریب دیوار انبار شرکت برق که چندی پیش کلنگ زنی این پروژه انجام شد انشالا که کارشون ادامه پیدا میکنه هرچند که فقط دوروز کار کردن و تا این لحظه کار تعطیله حالا به دلایلی که بنده اطلاع ندارم.اگر محبت کرده و دلیل متوقف شدن کار رو هم بفرمائید ممنون میشم.

3.مطلب سوم هم آسفالت شدن کوچه های این شهرک هست که شهرداری محترم همکاری های لازم رو با اهالی کوچه ها انجام میده و اهالی هر کوچه با همیاری مبلغ کمی میتونن کوچشون رو آسفالت کنن که از این بابت هم تشکر می کنیم.

اما مطلب مهمی که بیش از همه در معرض دید قرار داره و باعث بسیاری از مشکلات شده عدم وجود سطل زباله های مکانیزه در اینجا میباشد که امیدواریم شهردار محترم دستورات لازم رو در این جهت به مسئولین مربوطه بدهند.

یک مطلب دیگه هم باقی موند و اون هم این که جناب آقای شهردار ماشین حمل زباله ای که برای حمل زباله های اینجا میاد کارش رو به نحو مناسبی انجام نمیده و به نوعی کم کاری میکنن بنده مدرکی هم برای اثبات این ادعا دارم که کارگران حمل زباله ای که به اینجا میان چندان کارشونو درست انجام نمیدن.به عنوان مثال ی روز که سر کوچه بودم ماشین حمل زباله اومد و زباله ها رو به طور بسیار وحشتناک و غیر بهداشتی مینداختن تو ماشین اونم با دست.در ضمن فقط زباله های یک کوچه رو بردن اونم نصف زباله ها پخش شده بود کف خیابان.زباله های کوچه های دیگه هم دست نخورده باقی موندن.

جناب شهردار مطالب بنده فقط به عنوان اطلاع رسانی و پیگیری بوده و بنده قصد تخریب و توهین به شهرداری و شمار را نداشته و وابسته به هیچ جناحی نیستم.مطالب بنده رو به عنوان رفع مشکلات در نظر بگیرید.

در آخر هم باز از زحمات جنابعالی تشکر کرده و خواستار رسیدگی به مشکلات این منطقه میباشم.

چند تا عکس هم از وضعیت زباله های این منطقه تهیه کردم:

 

 

 

 

1
1