- ارسال کننده: علی مددی نیا (نمایندگی بیمه نوین) تاریخ: ۹۱/۰۶/۲۳

نماینده میانه درمجلس :همایش(مهرایران مرهم آذربایجان) ماراتنی برای خیران است.

نماینده مردم شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی:
همایش «مهر ایران مرهم آذربایجان» ماراتنی برای خیّران است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی، همایش ملی «مهر ایران مرهم آذربایجان» را ماراتن حضور مردم و خیّران برای بازسازی مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی عنوان کرد.

خبرگزاری فارس: همایش «مهر ایران مرهم آذربایجان» ماراتنی برای خیّران است
 

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از ستاد جذب و هدایت کمک‌های مردمی برای بازسازی مناطق زلزله‌زده استان آذربایجان‌شرقی، میربهلول حسینی اظهار کرد: برگزاری همایشی در این سطح می‌تواند علاوه بر جمع‌آوری کمک‌های نقدی زمینه دلگرمی و افزایش روحیه مردم مناطق زلزله‌زده را ایجاد کند.

وی با بیان اینکه برگزاری چنین همایشی از نخستین روزهای پس از وقوع زلزله احساس می‌شد،‌ افزود: روح برگزاری این همایش و جمع شدن خیّران سراسر کشور برای تسریع در روند ساخت و سازها بسیار زیبا و در خور تحسین است.

حسینی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برخی کشورهای غربی و عوامل داخلی آنها با سوء استفاده از این جریان به دنبال رسیدن به اهداف شوم خود هستند، ضرورت برگزاری این همایش صد چندان می‌شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: شفاف‌سازی در امر خدمات‌رسانی به مردم زلزله‌زده باید در برنامه‌های این همایش گنجانده شود.

وی این امر را موجب حضور پررنگ‌تر مردم و خیّران در این همایش و افزایش کمک‌های دریافتی دانست.

حسینی ابراز کرد: نزدیکی فصل سرما و لزوم اسکان دائم عزیزان زلزله‌زده از دیگر دلایل اهمیت برگزاری این همایش ملی است.

همایش «مهر ایران،‌ مرهم آذربایجان» از سوی ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی بیست و پنجم  شهریورماه جاری در تالار وزارت کشور برگزار می‌شود.

علاقمندان برای ثبت‌نام و کمک‌رسانی می‌توانند از طریق سایت www.bazsazi-as.ir و سامانه پیام کوتاه 30008737 و یا شماره تلفن 5575090-0411 ثبت‌نام به عمل آورند.

1
1