- ارسال کننده: قادرحسن زاده تاریخ: ۹۱/۰۶/۲۱

مسافر معلول مناطق زلزله زده اهر، میهمان میانه

 

یك جوان 26 ساله معلول جسمی  که از حرم حضرت احمد بن موسی ( شاهچراغ )در شیراز به مقصد حرم مطهر امام رضا(ع) در مشهد حرکت کرده بود، با شنیدن خبر زلزله آذربایجان مسیر خود را تغییر داده و به مناطق زلزله زده اهر رفت.

'علی خواجه وند'' روز سه شنبه در مسیر میانه به زنجان به خبرنگار قافلان گفت: شصت روز پیش به قصد زیارت از حرم حضرت احمد بن موسی(شاهچراخ) در شیراز به سوی مشهد مقدس حركت كردم. در شهر سرخس متوجه شدم که در مناطقی از آذربایجان زلزله شده و جمعی از هموطنانم در این استان جان خود را از دست داده اند، به همین خاطر مسیر خودم را به سمت اهر تغییر دادم و چند شبی میهمان چادرهای هموطنان اهری بودم.

خواجه وند افزود: بعد از دیدار با زلزله زده ها دوباره مسیر خو را به سمت مشهد ادامه می دهم و این بار حامل سلام هموطنان آذری به امام غریب هستم و انشاا... دوماه دیگر به مشهد خواهم رسید.

وی گفت: با وجود سختی راه و معلولیت مادر زادی، این مسیر برایم با خاطرات بسیار شیرینی همراه بود كه ضمن پی بردن به عظمت پروردگارم، از هموطنانم دلجویی کردم.

این جوان معلول سنندجی که دیشب در پارک انقلاب میانه شب را سپری کرده بود گفت: عشق به اهل بیت عصمت و طهارت(ع)  که شعار همیشگی من هست، باعث شد تا در طول مسیر هیچ وقت خستگی و یا نگرانی نداشته باشم.

وی اظهار امیدواری کرد که در سالهای آینده نه برای حوادث این چنین تلخ، بلکه به بهانه های خوب و خوش دوباره به این منطقه زیبا بیاید.

1
2
1 2