- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی دکتر مددی تاریخ: ۹۱/۰۶/۱۸

دومین نشست فعالان سایبری با حضور دکتر مددی و روابط عمومی ادارات شهرستان میانه

جمعه 17 شهریور ماه ، دومین جلسه ی فعالان سایبری و اطلاع رسانی با حاج محمد علی مددی نماینده ی محترم میانه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.حاج محمد علی مددی به عنوان اولین سخنران این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدعوین بزرگوار ، بر این نکته تاکید داشتند که فعالیت های فرهنگی و اطلاع رسانی ضامن بقای هر سیستم و نظام سیاسی است .ایشان با ذکر این نکته که در حال حاضر دنیا در عرصه ی تاخت و تاز های نرم مشغول هست و به این نکته رسیده که لشکر کشی و جنگ و خونریزی ها دیگر جواب نمی دهد از فعالان فرهنگی و رسانه ای خواستند که به وظیفه ی اصلی خود که همانا انعکاس واقعیت ها در جامعه هست عمل کنند .ایشان بزرگترین آفت رسانه را ثناگویی دانسته و آن را بزرگترین خیانت قلمداد کردند.نماینده ی میانه در مجلس شورای اسلامی در ذکر اهمیت رسانه افزود با کار فرهنگی و رسانه ای می توان یک حرکت را عقیم کرد و یا بر عکس به آن رونق بخشید . وی یکی از مترقی ترین مبحث های جامعه های پیشرفته را آزادی اندیشه ، آزادی سیاسی و فعالیت های فرهنگی دانست .
دکتر مددی با ترسیم فضای نقد و انتقاد در جامعه افزود اعتقاد ما بر این است که برای ادامه ی حیات سالم دستگاه های دولتی باید فرهنگ نقدپذیری و انتقاد ساری و جاری شود و مسئولانی که مقابل انتقاد رفتارهای غیر منطقی نشان می دهند در واقع موجبات خود محوری را فراهم می کنند . منتخب مردم میانه همچنین افزود برای اینکه فردی ، خدمت گزاری سالم باشد باید تمام حرکت هایش مورد نقد و بررسی قرار بگیرد ایشان افزودند بازتاب جلسه ی فولاد آذربایجان که به همراه مهندس رحمانی (ریاست کمسیون صنایع مجلس ) صورت گرفت و نیز انتقادات همشهریان موجب خوشحالی و سر افرازی بنده شد
این نماینده ی مجلس با خطاب قرار دادن مسئولان خود محور بیان کرد : مگر نه اینکه مردم ، صاحبان این نظام و انقلاب هستند؟ پس چرا از آنها می ترسیم و مقابل انتقاد هایشان جبهه گیری کرده و آنها را منفور نشان می دهیم؟ ما به کدام فعال فرهنگی و یا فعال سایبری و رسانه ای ارزش قائل شده ایم؟
مددی در ادامه از روابط عمومی های حاضر در جلسه خواست که تعامل قوی تر و بهتری با فعالان رسانه ای داشته باشند و در مقابل انتقادات موضع گیری نکرده و پاسخی منطقی و در شان و با آمار و ارقام بدهند و این را بدانند که بهترین پاسخ عملکرد خوب است.حاج محمد علی مددی در ادامه گزارشی از فعالیت اخیر خود را به سمع و نظر حضار رساند:
-تامین اعتبار جاده ی میانه سرچم
- تامین اعتبار لازم برای شروع پروژه ی جاده ی میانه تیکمه داش
-تبدیل پست های هوایی به زمینی
-تامین برق 8 روستا
-اختصاص پروژه ی 603 با ترک تشریفات به دانشگاه پیام نور میانه
رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در پایان افزود اگر به دنبال رشد و توسعه ی منطقه ای هستیم باید از نقد و انتقاد استقبال کنیم و این را بدانیم با حذف منتقدین به جایی نخواهیم رسید و به این نکته آگاه باشیم که راه رشد و پیشرفت حفظ سلایق مختلف و احترام به آنهاست.
در این جلسه روابط عمومی دانشگاه پیام نور ، دانشگاه آزاد اسلامی ، شبکه ی بهداشت و درمان ، بنیاد مسکن، آموزش و پرورش، فولاد آذربایجان، اداره ی برق، مدیر مسئول هفته نامه ی قافلان و مدیران سایت میانالی حضور داشتند و به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

 

1
2
1 2