- ارسال کننده: روابط عمومی شهرداری میانه تاریخ: ۹۱/۰۶/۱۴

دادستان میانه تقدیر شد

در اقدامی قدرشناسانه از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری میانه

دادستان میانه تقدیر شد


از زحمات و حمایت های حسین محرمی دادستان میانه در ساماندهی معضلات و مشکلات شهر میانه تقدیر شد.
عصر دیروز (یکشنبه 13 شهریورماه) با حضور خلفاپور فرماندار، خرده فروش شهردار، واعظی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران و کارکنان شهرداری در جلسه شورای اسلامی شهر میانه از دادستان این شهر تقدیر شد.
 فرماندار میانه در این جلسه با تشکر از همکاری و حمایت همه جانبه دادستان از تصمیمات شورای شهر و اقدامات شهرداری در عرصه مدیریت شهری تاکید کرد: تشویق سنت حسنه ای است که انگیزه مدیران و خدمتگزاران نظام را بالا برده و دیگران را نیز به تلاش و تکاپوی بیشتر وا می دارد.
 فرماندار میانه با تشکر از اقدام اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار میانه در تجلیل از دادستان توصیه کرد: برای بالا بردن انگیزه مشارکت و همکاری و در امور اجرایی بین دستگاه های مختلف از روش تشویق و تقدیر بیشتر استفاده شود.
خرده فروش شهردار و واعظی رئیس شورای اسلامی شهر و دیگر اعضای این شورا نیز با تقدیر و تشکر از حسین محرمی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان میانه بر اهمیت همکاری و حمایت دستگاه قضایی بویژه شخص دادستان از شهرداری در مواجهه با معضلاتی نظیر ساخت و ساز بدون مجوز در محدوده شهر، سد معبر،آلودگی بصری و ... تاکید کرده و نقش دادستان را در حل مشکلات معارضین ملکی خاص، و رفع موانع موجود در اجرای طرح های توسعه شهری و عملی نمودن نقشه طرح تفصیلی بسیار مهم و کارساز عنوان کردند.
خرده فروش شهردار میانه هدف از تقدیر دادستان را ارج نهادن به اقدامات شجاعانه و بی سابقه وی در حل برخی مشکلات و موانع دیرینه شهر میانه و حمایت همه جانبه از شهرداری در اجرای طرح های ساماندهی معضلات شهری و گره گشایی از مسائل اجتماعی و جلوگیری از اقدامات غیرقانونی افراد سودجوذکر کرد و گفت: کمتر دیده می شود مسئول قضایی تا این اندازه خود را درگیر مسائل تنش زا و دردسرساز نماید اما آقای محرمی با روحیه مردمی و علاقه ای که به حل معضلات اجتماعی و تامین رفاه و آسایش شهروندان و بهبود سیمای شهر میانه دارند خود به طور داوطلبانه در بسیاری از موارد پیشقدم شده و برای از میان برداشتن مشکلات موجود اقدام می نمایند.
تجلیل از دادستان به ابتکار شهردار و رپیس شورای اسلامی شهر میانه و تصویب اعضای شورای شهر با اهدا یک لوح پاسداشت، یک تخته تابلو فرش نفیس با طرح آیه کریمه « وان یکاد...» و یک سکه تمام بهار آزادی انجام گرفت.

 









1
1