- ارسال کننده: میانه ایها تاریخ: ۹۱/۰۶/۱۲

نماینده تا نماینده !

نقل مشکلات  اجتماعی و فرهنگی میانه

ضمن تشکر از تلاشهای نمایندگان محترم جدید میانه ، بخصوص از جناب آقای مهندس میر بهلول حسینی  خواهشمندیم  مسئولین فعلی آموزش و پرورش را نیز به پاسخگویی در مقابل بد قولیشان به مردم و اقدام عاجل در زمینه مدرسه ابتدایی در حال ریزش فاطمه زهرا میانه واقع در میدان معلم بکشید .
اگر مسئولین فعلی  منطقه آموزش و پرورش میانه راست می گویند ! دو سه نفر از مهندسان و کارشناسان رسمی و مطمئن میانه را به همراه مهندس اعزامی آموزش و پرورش استان به این دبستان دخترانه در حال ریزش بهمراه اولیای دانش آموزان (انجمن اولیای آن دبستان هیات امنایی ) ببرند و اگر مهندسان آن مدرسه را مستحکم و بدون مشکل دانستند با یک صورتجلسه آن را تایید کنند و در حضور فعالان رسانه ای همچون اعضای سایت میانالی و صدای میانه و قافلان و پیام میانه و ...  و در حضور ریس شورای آموزش و پرورش شهرستان میانه آقای فرماندارو امام جمعه یا معتمدین شهر (بغیر از مسئولین و معاونین فعلی اداره آموزش و پرورش میانه ) آنرا به شما نماینده محترم  بدهند تا در صورت هر گونه حادثه در پی زلزله هایی که هر روز در استانمان تکرار می شود (همانند اروز سه شنبه 24/5/91 ) لااقل مردم میانه و اولیای دانش آموزان بدانند  با حمایت شما  ، در آینده یقه کدام مسئول بی وجدان و غیر مسئول!!! و یا جلوی چه کسانی را باید بگیرند !!
آیا خدای ناکرده منتظرند تا فقط جنازه ای دانش آموزان را (زبانمان لال ) از زیر آوار بیرون بکشند و در جلوی آن مدرسه مسئولین کمی اشک تمساح برای جانباختگان بریزند و  یادمان درست کنند و دیگر هیچ !!!!!!!

آقای رئیس آموزش و پرورش میانه
 سلام علیکم بما صبرتم !!!!
آقای رییس  و آقای فرماندار دیدید که زلزله وحشتناک چطور شهرستانهای هریس و ورزقان و اهر را ویران و در چندین استان همجوار نیز مصایبی را بوجود آورد آیا بازهم این یا و یا و مردد ماندن در بین تخریب و نوسازی یا بی خیال ماندن ! به قیمت جان دانش آموزان دبستان فاطمه زهرا (س) و خواهد انجامید .

نمی گوییم استخر برای فرهنگیان لازم نیست ولی قبل از آن یک مدرسه مطمئن برای فرهنگی و دانش آموز لازم است در آنجا با آرامش به کار و تحصیل بپردازند بعد برای تفریح به استخر بروند .
این زلزله های اخیر هشدار محکمی برای شما و آقای خلفاپور رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان میانه بود .
بیایید و از همه کمک بگیرید و این دبستان فاطمه زهرا میانه را نیز تخریب و بازسای کنید تا قبل از شروع سالتحصیلی و استقرار دانش آموزان مشکل خطرات لحظه ای جانی دانش آموزان را برطرف کنید . همین روز سه شنبه 24/5/91 ساعت شش باز هم زلزله شدیدی آمد آیا خواب بودید و احساسش نکردید ؟؟؟
از نمایندگان تلاشگرمان  نیز کمک می خواهیم .
مگر عزیزانی همچون مسئولین  سایتهای میانه و خیران  عزیز بیکار می نشینند ؟ما از همه این صاحبان و فعالان رسانه ای عرصه مجازی یاری می گیریم تا این مدرسه تخریب و بازسازی شود .
مسئولین محترم دست اندرکار میانه و استان لطفا وقت را تلف نکنید حتی الان اگر بجنبید از مسئولان کشوری حاضر در استان نیز می توانید کمک بگیرید .

اولیای دانش آموزان دختر بچه دبستان در حال ریزش فاطمه زهرا س میانه