- ارسال کننده: روابط عمومی شهرداری میانه تاریخ: ۹۱/۰۶/۱۲

با حضور مسئولین محلی؛ کلنگ توسعه و تکمیل خیابان 40 متری خاتم الانبیاء میانه به زمین زده شد

کلنگ توسعه و تکمیل خیابان 40 متری خاتم الانبیاء به زمین زده شد


صبح امروز (یکشنبه 12 شهریورماه) با حضور جمعی از مسئولین و مردم میانه کلنگ توسعه و تکمیل خیابان 40 متری خاتم الانبیاء در این شهر به زمین زده شد.
در این مراسم که عبداللهی معاون امور زیربنایی و عمرانی فرماندار میانه، خرده فروش شهردار، مددی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی، محرمی دادستان، واعظی رئیس و عبادی نایب شورای اسلامی شهر، انصاری رئیس مدیریت برق میانه و جمعی از اهالی این خیابان نیز حضور داشتند، پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید ابتدا مهندس واعظی گزارش کوتاهی از روند تحقق این پروژه و تملک زمین های واقع در مسیر ارائه داد.
سپس شهردار میانه با تشکر از حمایت های کلیه مسئولین شهرستان و اعضای شورای اسلامی شهر از اهتمام جدی و حمایت همه جانبه امام جمعه، فرماندار، نمایندگان شهرستان، مدیر برق شهرستان و بویژه دادستان میانه در راستای حل مشکل تملک زمین شرکت توزیع برق منطقه ای تقدیر و تشکر کرد و گفت: ما تمام تلاش خود را در جهت حل مشکلات و معضلات اساسی شهر میانه و گشودن گره های چندین و چند ساله متمرکز کرده ایم و به یاری خدا حرکت های جدّی را در جهت عمران و آبادانی و بهبود سیمای شهر میانه به انجام می رسانیم.
مددی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی نیز با تشکر از همه کسانی که در حل مشکلات و موانع تکمیل این خیابان تلاش و همکاری داشته اند ابراز امیدواری کرد با همت و تلاش همه مسئولین شهرستان شاهد عمران و آبادانی هرچه بیشتر میانه در آینده نزدیک باشیم.
در ادامه مراسم نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی کلنگ طرح توسعه و تکمیل خیابان 40 متری خاتم الانبیاء را بر زمین زد و به فاصله چند ثانیه بعد از آن ماشین آلات مستقر در محل عملیات خاکبرداری و تخریب دیوار انبار شرکت توزیع برق میانه را آغاز نمودند.
گفتنی است
قریب به 400 متر از خیابان 750 متری خاتم الانبیاء در مجاورت با انبار تدارکاتی مدیریت توزیع برق میانه قرار دارد که به عمق 20 متر عقب نشینی این دیوار برای اجرای طرح توسعه و تکمیل باید صورت می گرفت. این موضوع بیش از یک دهه محل منازعه شهرداری میانه و مدیریت توزیع برق منطقه ای آذربایجان بوده که اخیراً با تلاشهای شورای اسلامی شهر و شهرداری میانه و حمایت همه مسئولان این شهرستان حل گردید.
























1
1