- ارسال کننده: عبدالله مرسلی تاریخ: ۸۹/۱۱/۱۱

تآلیف و انتشار کتاب توسط یدالله (مهران) مرسلی

کتاب "نظم عمومی در اعمال حقوقی" تآلیف همشهریمان آقای یدالله (مهران) مرسلی توسط انتشارات جنگل تهران منتشر شد.

 

 آقای مرسلی دارای رتبه 7 کنکور سراسری در سال 1375، رتبه 2 کارشناسی ارشد در رشته حقوق خصوصی و رتبه 5 دکتری بوده و هم اکنون در تهران وکیل پایه یک هستند. سایت ایشان www.morsali.ir هست و قرار است مهندس عزیزی بخش ویژه ای برایشان در نظر بگیرند تا پاسخگوی سؤالات حقوقی اعضای سایت باشند. این نکته را بدون هیچ گونه منتی خدمتتان عرض می کنم. کسانی که از نزدیک آقای مرسلی را می شناسند، می دانند که همیشه سرشان شلوغ است و وقت کافی برای پاسخگویی به سؤالات را ندارند. ولی با توجه به اینکه برادر بزرگشان هستم و بنا بر درخواست من از سایت بازدید کردند، از حرکت مهندس عزیزی و طراحی این سایت خوشحال شدند. من نیز فرصت را مغتنم شمرده و از برادرم خواستم تا به مشکلات حقوقی و قانونی اعضای سایت رسیدگی کنند. در ضمن قرار است از ایشان بخواهم تا وکیل سایت باشند. آقای مرسلی وکیل چند شرکت بزرگ مانند مواد شیمیایی رازی (چسب رازی، لاستیک کردستان(گلدستون)، پتروشیمی تخت جمشید و ... هستند.

امیدوارم دوستان عزیز در سایت از این فرصت استفاده کرده و به طور رایگان از خدمات پاسخگویی آقای مرسلی در سایت استفاده نمایند. اطمینان دارم افرادی که مشکلات حقوقی و قضایی دارند از این فرصت به نحو احسن استفاده خواهند کرد.

 کتاب ایشان توسط انتشارات جنگل چاپ شده و در اختیار علاقمندان است. البته خرید این کتاب را برای افراد عادی توصیه نمی کنم. چون خودم هم نتوانستم یک صفحه از مباحث حقوقی آن را بفهمم. این کتاب برای دانشجویان رشته حقوق و  وکلا مفید است.

این کتاب به دو بخش تقسیم شده:

  1. شناسایی نظم عمومی در ارتباط با اصل استقلال اراده
  2. محدودیت های ناشی از نظم عمومی در اعمال حقوقی

این کتاب بنا به تماس های تلفنی که از سوی انتشارات جنگل با برادرم گرفته شد و پس از کسب اجازه از آقای مرسلی چاپ شد. امیدوارم دانشجویان حقوق و وکلای دادگستری و سایر افراد علاقمند به رشته حقوق از این کتاب لذت ببرند.

1
2
1 2