- ارسال کننده: روستایی به نام میانه تاریخ: ۹۱/۰۶/۰۹

تاسیس اتوبوسرانی : تصمیمی با چشمان بسته!

سلام.

خیابانهای میانه از بدو خلقتش که مناسب برای درشکه و ... ساخته شده ، هیچ تغییری نکرده.مسوول دلسوز و لایق به خود کمتر دیده و کسی به فکرش احداث یا تعریض خیابان نیفتاده.شهردارش سایه بانها را اصلاح کرد اما آنها را در چشم مردم فرو برد.هم با تعدد بنرها و هم با ارتفاع کمش.خیابان خوبی بنام آزادگان جنوبی داشتیم ، که در اقدامی انقلابی یک شبه تعداد سرعت گیرهایش از 2 به 4 ارتقاع یافت! آفرین ای باهوشان و تیز هوشان! همتتان در نابودی شهر ستودنی است.

و این بار پروژه ای با عنوان تاسیس اتوبوسرانی میانه!

آقایان شورا ، شما که در قضیه استیضاح شهردار اسبق این همه به مصالح شهر می اندیشید و به همه ی دین و ایمان خود قسم می خوردید که حرف راست را شما می گویید، به نحوی که هر فردی که ازشماها شناخت قبلی نداشت به شما ایمان می آورد،

و وظیفه ی خود را درتصویب و اجرای موارد قانونی می دانستید اکنون  تاسیس یک سازمانی را تصویب کرده اید که اگر چرخی در خیابانها بزنید از دادن رای مثبت به این طرح پشیمان می شدید.بجای اتلاف وقت و هزینه برای این سازمان ، بهتر نیست به فکر تاسیس خیابانی جدید یا تعریض خیابانهای اصلی فکر کنید؟

آیا در شهر خیابانی سراغ دارید که اتوبوس بتواند وارد آن شود و به گفته ی آقای بهتری خدمات بهتری عرضه کند؟

 مردم عزیز میانه ، لطفا با بی مهری به مسایل شهر باعث این نشویم که افرادی که هیچ توانایی در انجام وظایفشان ندارند با اتخاذ تصمیمات بی اهمیت مسیر نادرستی را در مقابل پیشرفت شهر قرار دهند.

لطفا نظر بدید.این شهر برای ما است نه برای عده ای که آن را به دست گرفته و پتک نابودی بر سرش می زنند.

1
1