- ارسال کننده: راسخون تاریخ: ۹۱/۰۶/۰۸

گزارشی از نشست فعالان سایبری با دکتر مددی

نشست فعالان سایبری با آقای دکتر مددی شامگاه روز دوشنبه برگزار شد.فعالان سایبری در این نشست صمیمی سوالات،پیشنهادات و انتقادات خود را در مورد موضوعات مختلف مطرح کردند و آقای دکتر مددی به مسائل مطرح شده پاسخ گفت.
آقای دکتر مددی گزارشی از عملکرد سه ماهه خود هم ارائه کرد که مورد توجه حاضران در جلسه واقع شد.
همچنین در این جلسه ،مسائل مربوط به فرمانداری ویژه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و آقای مددی اقدامات خود در این زمینه را تشریح کرد و در ادامه تأکید کرد که با کمک آقای مهندس حسینی و سایر مسئولان این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.
از جمله مسائل مطرح شده در این جلسه،پیشنهاد آقای نونهال در مورد روابط عمومی ادارات و ارگان های دولتی بود که در بعضی مواقع نسبت به انتقادات مطرح شده در فضای سایبری بی توجه هستند و خود را ملزم به پاسخگویی نمی دانند و این عدم پاسخگویی موجب ایجاد شبهه در اذهان عمومی جامعه می شود.
وی از آقای مددی خواست تا این مسئله را در شورای اداری شهرستان مطرح کرده و از روابط عمومی ها بخواهد تا جهت تنویر افکار عمومی به مسائل مطرح شده در فضای سایبری پاسخ دهند.
همچنین آقای مختاری هم خواستار فعال شدن روابط عمومی دفتر آقای مددی در فضای سایبری شد تا فعالیتهای انجام شده توسط آقای مددی را اطلاع رسانی کند.
آقای پدرام نائبی هم با انتقاد شدید از رفتار مغرضانه برخی سایتها که پروژه تخریب آقای مددی را کلید زده اند گفت حیات سیاسی آنها در گرو ایجاد اختلاف است و این مسئله در چند ماه أخیر کاملا مشهود بوده است.
آقای یزدانی هم در پایان از عموم حاضران شرکت کننده در این جلسه تشکر کرد و تاریخ برگزاری جلسه بعدی با حضور شهردار و رئیس شورای شهر را مشخص کرد.
 

 

 

1
1