- ارسال کننده: روابط عمومی شهرداری میانه تاریخ: ۹۱/۰۶/۰۸

تجدید فراخوان طراحی آرم شهرداری میانه نوبت دوم

تجدید فراخوان طراحی آرم شهرداری میانه

به اطلاع علاقه مندن به شرکت در فرخوان طراحی آرم شهرداری میانه می رساند با عنایت به برگزاری دور اول این فراخوان و عدم توفیق شرکت کنندگان در جلب نظر هیئت داوران و انتخاب نشدن اثر برگزیده از بین آثار ارائه شده، این فراخوان برای بار دوم تجدید می شود.
با توجه به مباحث مطرح شده از سوی داوران محترم فراخوان در جلسه هیئت داوری و تاکید آنان بر تعیین آیتم ها و معیارهای مشخص در طراحی این اثر و اعلام آن ابرای اطلاع شرکت کنندگان جهت لحاظ در طراحی ها، بدینوسیله برخی از شاخص های مورد نظر به شرح زیر اعلام می شود:

شاخص های مفهومی اثر:

  1. با توجه به شهرت میانه به عنوان دروازه آذربایجان این مشخصه در طرح نمود پیدا کند.
  2. ویژه گی های فرهنگی، اعتقادی و مذهبی مردم شهر میانه و عشق و علاقه آنان به ولایت اهل بیت عصمت و طهارت و بویژه حضور معنوی امامزاده اسماعیل (ع) در کانون مرکزی شهر مورد توجه قرار گیرد.
  3. مجاورت میانه با رشته کوه های قافلانکوه و بزقوش و اقلیم کوهستانی این شهر در طرح نشان داده شود.
  4. با توجه به شهرت میانه به شهر رودها و آب های روان و مجاورت این شهر با روخانه های شهرچایی، قوری چای، قرانقو، آیدوغموش و قزل اوزن و صدها چشمه سار و سد و آبگیر و روخانه های اطراف آن، این ویژگی در طرح بیان شود.
  5. توجه به سابقه تاریخی و طرح و شکل های باستانی موجود در آثار فرهنگی و تاریخی و از جمله اشیاء، نقش برجسته ها و طرح های معماری منطقه و استفاده از آن ها به عنوان عناصر تشکیل دهنده طرح مد نظر قرار گیرد.

شاخص های فنی اثر:

  1. طرح بايد به صورت تك رنگ باشد.
  2. براي ترسیم عناصر طرح از علائم و اشكال گرافيكي استفاده و از به كار بردن بريده تصاوير و عكس هاي معمولي و فونت های آماده رایانه ای پرهيز شود.
  3. طراحان مختارند طرح خود را به صورت دستي يا با استفاده از نرم افزارهاي طراحي رايانه اي طراحي نمايند.
  4. از به كار بردن حروف لاتين در طرح اجتناب شود.
  5. طرح بايد بر روي يك صفحه كاغذ طراحي سفيد در اندازه A4 كشيده شده يا چاپ و از پيچيدن و تا كردن كاغذ خودداري شود.
  6. شرح و تفسير كلي طرح تهيه شده و عناصر بصري به كار رفته در آن به طور دقيق بايد در برگه جداگانه اي نوشته و به همراه طرح ارسال شود.

سایر شرایط:

الف : شهرداري ميانه اثر برگزيده از سوي هيئت داوري فراخوان را مورد استفاده و بهره برداري قرار خواهد داد و شركت كنندگان حق هيچگونه ادعايي را در اين خصوص نخواهند داشت.
ب : آخرين مهلت ارسال آثار تا تاريخ 31/06/91 مي باشد و علاقمندان بايد تا آخر روز اداري مذكور طرح خود را با ذكر نام و مشخصات كامل و آدرس و شماره تلفن تماس ضروري به شهرداري ميانه ارسال نمايند.
ج : به آثاري كه بدون رعايت موارد اعلام شده و به صورت مخدوش و يا تا شده و پس از مهلت مقرر ارسال شوند ترتيب اثر داده نخواهد شد
د : علاقمندانی که در دور اول فراخوان شرکت و طرح هاي خود را تاکنون ارسال نموده اند با توجه به شرایط فوق الذکر در صورت مغايرت طرح ارسالی با این موارد، نسبت به اصلاح مجدد طرح اقدام و مطابق با اين شرايط مجدداً ارسال گردند.
ه : به اثر برگزیده یک قطعه سکه تمام بهار آزادی تعلق خواهد گرفت.

آثار خود را از سه طریق می توانید به شهرداری میانه ارسال نمایید:

  1. مراجعه حضوری به ساختمان مرکزی شهرداری میانه واقع در خیابان امام خمینی و تحویل اثر به واحد روابط عمومی.
  2. ارسال به آدرس پستی نشانی: میانه – خیابان امام خمینی – ساختمان شهرداری میانه – واحد روابط عمومی.
  3. ارسال از طریق پست الکترونیکی به نشانی: ( info@miyaneh.ir) .

روابط عمومي شهرداري ميانه

 

1
1