- ارسال کننده: روستایی به نام میانه تاریخ: ۹۱/۰۶/۰۴

طرح اصلاح سایه بان ها توسط شهرداری:به ضرر مردم ، به کام چادر دوزان

بسم الله الّرحمن الرّحیم

با عرض سلام و ادب و احترام خدمت همشهریان عزیزم

سالهای زیادی حسرت کم کاری و عدم حساسیتمان به مسایل شهری را در وجود خود ، احساس کرده و همواره از این جهت بغضی را در خود احساس می کنیم.

منظورم عقب ماندگی های شهرستان بزرگ میانه است.

مشکلی که باز ، من و اکثر همشهریان را آزار می دهد ،ادامه ی این بی توجهی ها به مسایل شهری است و همه فقط به خانه و خانواده خود می اندیشیم.کفایت یا بی کفایتی برخی مسولین در ذهن ما مجالی برای بحث نمی یابد.اصلا برایمان اهمیتی ندارد.یعنی ما وقت این را هم نداریم که از شهردار بپرسیم این که ساختید هدفتان چه بود ؟ 

آقای شهردار و همه ی عوامل شهرداری که در مورد اصلاح و برچیدن سایه بان ها همفکری کرده اید ، خسته نباشید.هوش و استعداد بالقوه ی شماها ، در محدوده ی بازار به نحوی خود را متجلی ساخته که هر رهگذری با هر رنگ و نژاد و ارتفاع(قد)را به تعظیم در برابر سایه بانها وا می دارد و عدم تعظیم در برابر طرح های استاندارد شما سروران،  مستوجب آسیب هایی در ناحیه ی پیشانی می باشد که به نحو احسن ، طوری تنظیم فرموده اید تا از جراحات بیشتر جلوگیری شود.

فلذا اینجانب و همه ی مردم میانه بر خود وظیفه می دانیم به جهت ضرایب بالای هوشی شما و شورای محترم شهر که توانسته اند با محاسبات پیچیده  ودر نظر گرفتن مصالح شهرشان! شمارا برگزینند ، هیچ اعتراضی نکرده و همچنان منتظر شگفتیهای بعدی از شما و شورای بسیار باهوش و خیلی تلاشگر شهرشان باشیم و از خداوند متعال کور شدن چشمان حسود را که توان دیدن خلاقیتهایتان را ندارند ، خواستار باشیم و از شما نیز ادامه ی طرح های دهن پر کن و بی نتیجه را خواستاریم.

از طرف خودم و همه ی کسانی که پیشانیشان به سایه بانهای جدید بر خورد کرده.

1
1