- ارسال کننده: لبیک یا مهدی(سرباز ولایت33) تاریخ: ۹۱/۰۶/۰۳

همایش سیاسی و بصیرت افزایی در شهر ترکمانچای میانه با حضور فرمانده گردان امام حسین (ع)میانه

 

 فرمانده گردان امام حسین (ع) میانه : بسیج در همه زمانها در خط رهبری و پیرو ولایت فقیه است و بصیرت و قدرتش مشت محکمی است بر یاوه گویی های دشمنان داخلی و خارجی .

همایش بزرگ بصیرت افزایی با حضور صدها نفر از خواهران و برادران بسیجی شهر ترکمانچای میانه با موضوع استکبار و بیداری اسلامی برگزار گردید .

   در این همایش ، سرهنگ اردبیلی فرمانده گردان امام حسین (ع) میانه ، انزجار از رژیم های طاغوتی و بسط و گسترش فریاد عدالتخواهی در جهان و بیداری کشورهای مسلمان نشین را نتیجه و ثمره اصلی انقلاب اسلامی و نشات گرفته از تفکرات انسان دوستانه و خداجویانه امام راحل (ره) دانسته و خاطرنشان کرد : امام خمینی (ره) در طول حیاتش بارها بر نقش مخرب اسرائیل به عنوان غده چرکین و سرطانی رژیم صهیونیستی تاکید داشتند اما متاسفانه حکومتهای دیکتاتور عرب و خوش نشینها  و دنیا طلبان که کوششان کر و چشمانشان کور و قلبشان بیمار بود ، همیشه از این دشمن غاصب که امروز در منطقه جنگ افروزی می کند ، تشویق و حمایت کرده اند .

   اردبیلی به دیپلماسی ایران در منطقه در راستای بیداری اسلامی و سرنگونی حکومتهای دیکتاتوری اشاره کرد و گفت : آزادی بیت المقدس و نجات مردم فلسطین از یوغ اسرائیل جنایتکار ، تنها در سایه اتحاد مسلمین میسر می شود و این اتحاد مسلمین است که سبب حفظ اسلام در مقابل استکبار خواهد شد .

   وی با اعلام هشدار به کسانی که می خواهند انقلاب اسلامی را تضعیف نمایند گفت : بسیج در همه زمانها در خط رهبری و پیرو ولایت فقیه است و بصیرت و قدرتش مشت محکمی است بر یاوه گویی های دشمنان داخلی و خارجی  .

1
1