- ارسال کننده: ام مستعار تاریخ: ۹۱/۰۵/۲۹

مسئولین,لطفا پیگیری کنید.پلیس 110 و شهرداری

مورد اول:مرکز فوریت های پلیسی 110

بی شک پلیس 110 که مزین به نام حضرت علی است یکی از ارکان جامعه برای حفظ نظم و امنیت برای شهر است.اما برخی مواقع اتفاقاتی رخ میدهد که یک ذهنیت بد در افراد جامعه شکل میگیرد.آیا پلیس فقط برای یک عده خاص و یک اتفاق خاص کاربرد دارد؟

بارها اتفاق می افتد که علاوه بر چندین بار تماس باز مامورین به محل نمی آیند.این روزها اتفاق نادر بسیاری در شهر اتفاق می افتد که اگر ذره ای امهال کنیم اوضاع شهر به هم خواهد ریخت.

برای نمونه در روز شنبه - ۲8 مرداد ۱۳۹۱ علاوه بر چندین بار تماس با مرکز 110 و مکالمه 38 ثانیه ای ماموری در محل حاضر نشد!

حال چگونه میتوان از این مورد و در کجا شکایت کرد؟

مورد دوم:در مورد شهرداری

تقریبا یک سال پیش بود که چندین مطلب در مورد سد معبر ها در مرکز شهر در سایتها ارسال شد و مسئولین شهرداری به فکر رفع آن افتادند.اما گویا جز مردم آزاری هایی که در ساعت 2 بامداد به بعد و در ایام ماه مبارک رمضان برای تخریب و انتقال سایه بانها ,عایدی نداشت.

دیگر تردد از پیاده رو هایی که قبلا سد میشد اما الان رفع شده امکان پذیر نیست زیرا که طناب ها و پارچه ها با ارتفاع 1.5 نیم میتری جای سایه بانها را گرفته است.اگر قرار بود این چنین شود شکل و شمایل قبلی مناسب تر بود و دیگر نیازی به اذیت مردم و وادار کردن مغازه داران به خرج اضافی نبود زیرا ایرانت ها با در ارتفاع بالا و هماهنگ تر بودند

چطور به جناب شهردار  بگوییم که ساعت 11 و 12 به بعد شب زمان استراحت مردم است.چطور گوشزد کنیم که کارگران شهرداری و ماشین های شهرداری با صدای باند و بوی بد زباله های سوخته آسایش را از مردم گرفته است؟چرا کارها در ساعت های بعد بامداد انجام میشود؟مگر زمان اعلام شده 9 شب نیست؟؟

پیشنهاد دارم که این امکانات را به شهرک مدنی بفرستید تا ما قدر امکانات را بدانیم و ساکنین این شهرک هم با مشکلات داشتن شهرک تمیز آشنا شوند!

 

1
1