- ارسال کننده: اسماعیل مختاری تاریخ: ۸۹/۱۱/۰۷

چند خبر منتخب از سایت فرمانداری

گزیده اخبار :

مدیر کل راه آهن شمال غرب کشور :
اگر مردم شهرستان متقاضی بخش خصوصی باشند ما خواهیم توانست قطارهای موجود را به ترنسلت و ریل باس تغییر دهیم اما باید قطار میانه تهران با بلیط 25000 ریالی که مطلوب عامه علی الخصوص قشر ضعیف شهرستان است بر جای خود باقی مانده و به مشکلات بهداشتی ، سرویس دهی ونحوه ارائه خدمات آن رسیدگی شود.

با نظر خواهی از مردم مشخص کنید که چه ساعتی مطلوب عموم مردم برای حرکت قطار است تا ما هم اقدام لازم را به عمل آوریم.
 
دکتر بیگی (استاندار) :
در دو سال گذشته رقم قابل توجهی برای بازسازی بیمارستان میانه اختصاص یافته و برای تکمیل آن به عنوان مصوبه سفر هیئت دولت که جزو حقوق مردم است به دنبال تخصیص اعتبارات لازم  از وزارت بهداشت و درمان هستیم.
وی در پایان سفرخود که از بیمارستان امام بازدید می کردند درآن مکان با رییس دفتر وزارت بهداشت و درمان ارتباط تلفنی  برقرار کرده و وضعیت نابسامان بیمارستان امام را پیگیر شده و دکتر یعقوب شیویاری رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان را مسئول مستقیم  پیگیری معرفی کرده و قرار شد دکتر شیویاری روز شنبه با وزیر بهداشت و درمان ملاقات کرده و موضوع را پیگیری کنند.

فرمانده نيروي انتظامي استان آذربايجان شرقي :
 رحمت در برابر اراذل و اوباش معني ندارد و بايد با آنها به شدت بر خورد كرد.
عملكرد دادگستري و دادسرای میانه براي اجراي حكم شلاق در ملا عام را قابل تقدير خواند و افزود:قاطعيت و استواري در اجراي احكام متخلفان و مجرمان آن هم در ملاعام موجب عبرت گيري  مردم و پيشگيري از جرم ميشود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان :                                                                      واحدهای تولیدی می توانند بدون وثیقه و ضمانت فقط با معرفی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان به بانکها مراجعه کرده و وام 4 درصد سوخت را دریافت کنند .

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میانه با بیان میزان 42 میلی متری بارندگی در سال جاری نسبت به سال گذشته که 161 میلی متر بود کاهش شدید میزان بارندگی در سال جاری و سرما  را موجب خسارت 123 میلیارد تومانی در بخش کشاورزی شهرستان عنوان کرد و از افزایش 140 میلیارد ریالی خسارت نسبت به سال گذشته خبر داد .

* * * * * * * * * * * * * * * * * *

افتتاح و بازدید از پروژه های عمرانی شهرستان میانه با حضور استاندار آذربایجان شرقی
چهارشنبه, 06 بهمن 1389

صبح امروز  با حضور استاندارآذربایجان شرقی ، معاون امور عمرانی استانداری ومدیران کل استانی  از طرحهای عمرانی شهرستان میانه از جمله پل قرانقو، پایانه مسافربری ، بیمارستان امام خمینی (ره) ، مسکن مهر کارگران و سایت 48 هکتاری   مسکن مهربازدید بعمل آمده و همچنین با حضور آنها پروژه های 64 واحدی مسکن مهر خیرین ، مجتمع فرهنگی و هنری   با 1740 متر زیربنا .و هزینه 8 میلیاردو 800 میلیون ریالی ، مدرسه راهنمایی 12 کلاسه پروین اعتصامی با 2000 متر مربع با هزینه کرد 9 میلیاردو 150 میلیون ریال  ،چهار خطه کردن میانه تا پلیس راه با هزینه کرد کلی 30 میلیارد ریال  و بخش ICU  و جراحی مغز بیمارستان خاتم الانبیا با عتبار یک میلیارد و پانصد میلیون  ریال  به بهره برداری رسید.



در حاشیه این بازدید  با استاندار آذربایجان شرقی در راستای اهداف سفر ، مشکل پروژه ناتمام بیمارستان امام خمینی (ره) ، و پروژه های در دست اجرای شهرستان و اینکه دولت و استان با توجه به وسعت شهرستان چه برنامه هایی را برای توسعه شهرستان در نظر گرفته اند داشتیم که استاندار چنین پاسخ دادند.
 دکتر بیگی 3150 نفر را متقاضی مسکن در شهرستان میانه عنوان نموده گفت: از این تعداد مجوز ساخت و پروانه برای 2950 واحد از سوی شهرداری تعریف شده که 2400 واحد در حال اتمام فونداسیون و 1123 واحد در حال اجرای اسکلت هستند که امروز شاهد بهره برداری نمادین از 264 واحدی مسکن مهر و افتتاح 64 واحد از این پروژه توسط خیرین مسکن ساز شهرستان بودیم  که قیمت تمام شده آن زیر قیمتی است که در شهر جدید سهند به پیمان سپردیم.
استاندار آذربایجان شرقی ، بخش قابل توجه از پروژه های عمرانی در دست اجرا ی شهرستان را مربوط به مهار آب  ذکر کردو افزود: سد بزرگ شهریار با پیشرفت چشمگیر و گرمی چای  و آیدوغموش  در دست اجرا هستند و باید گفت ، منابع آبی مهمی در شهرستان موجود است که جوابگوی تامین آب شمال کشورو  بخش قابل توجهی از اراضی شهرستان خواهد بود.
وی  در ادامه به  اجرای پل قرانقو ( پل جدید راه آهن) در شهرستان اشاره کرده افزود: این پل به عنوان پل دسترسی میانه ، میاندوآب هم موجب تسهیل در طی این مسیر شده و نیز ایستگاه راه آهن و تعدادی از روستاهای بخش مرکزی را به میانه متصل خواهد کرد.
استاندار با بیان جایگاه ویژه شهرستان میانه به دلیل قرار گرفتن در مسیر ترانزیت راه آهن که بیشترین ظرفیت در استان به همین موضوع برمی گردد گفت: مسیر اسلام آباد – استانبول مسیری استراتژیک است که بخش قابل توجهی از راه ابریشم را تشکیل می دهد و در همین راستا سرمایه گذاری زیادی برای راه آهن میانه ، تبریز بعنوان یکی از  پروژه های بزرگ  راه آهن کشور صورت گرفته که هرساله بیش از یکصد میلیارد تومان به این پروژه تخصیص می یابد .
 دکتر بیگی در خصوص بازسازی بیمارستان امام خمینی (ره) که از نیازهای ضروری شهرستان به شمار می رود گفت: در دو سال گذشته رقم قابل توجهی برای  این بیمارستان اختصاص یافته و برای تکمیل آن به عنوان مصوبه سفر هیئت دولت که جزو حقوق مردم است به دنبال تخصیص اعتبارات لازم  از وزارت بهداشت و درمان هستیم.
وی در پایان سفرخود که از بیمارستان امام بازدید می کردند درآن مکان با رییس دفتر وزارت بهداشت و درمان ارتباط تلفنی  برقرار کرده و وضعیت نابسامان بیمارستان امام را پیگیر شده و دکتر یعقوب شیویاری رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان را مسئول مستقیم  پیگیری معرفی کرده و قرار شد دکتر شیویاری روز شنبه با وزیر بهداشت و درمان ملاقات کرده و موضوع را پیگیری کنند.


=============================


اطلاعیه اتلاف حیوانات مزاحم       
نوشته شده توسط روابط عمومی شهرداری میانه    
سه شنبه, 28 دی 1389

اطلاعیه

به اطلاع شهروندان محترم می رساند به منظور کنترل جمعیت حیوانات مزاحم و بویژه سگهای ولگرد در سطح شهر، حوزه خدمات شهری شهرداری میانه عملیات اتلاف سگهای ولگرد را با استفاده از اسلحه شکاری از تاریخ 01/11/89 به اجرا خواهد گذاشت.
از عموم همشهریان عزیز تقاضا می شود از تاریخ مذکور به مدت یک ماه از سگ ها و حیوانات خانگی خود مراقبت نموده و از تردد آن ها در بیرون از منازل و ملک های محصور شخصی جلوگیری نمایند در غیر اینصورت مسئولیت هرگونه حوادث احتمالی به عهده صاحبان حیوانات خانگی خواهد بود.
ضمناً خواهشمند است خانواده های محترم با اطلاع رسانی به موقع، پیش آگاهی لازم را در این خصوص به اعضای کودک و کهنسال خانواده داده و اعلام دارند که چنانچه ظرف روزها و شب های آتی صدای شلیک گلوله در گوشه و کنار شهر به گوش رسید جای هیچ گونه ترس و نگرانی وجود ندارد.
پیشاپیش از همکاری شهروندان عزیز در این خصوص تشکر و قدردانی می نمائیم.
روابط عمومی شهرداری میانه

 ==============================

حمایت از تولید کنندگان در جهت تامین امنیت غذایی ضرورت مهم هدفمند کردن یارانه ها در بخش کشاورزی است .    سه شنبه, 05 بهمن 1389


رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی با بیان اعطای تسهیلات بانکی با سپرده کم در قالب بسته های حمایتی به مرغداریها و ... گفت :حمایت از تولید کنندگان در جهت تامین امنیت غذایی ضرورت مهم هدفمند کردن یارانه در بخش کشاورزی است .

 


 دکتر محمدیان در همایش تولید کنندگان بخش کشاورزی در شهرستان میانه در راستای هدفمند کردن یارانه ها به طرح بهینه سازی مصرف آب با روشهای نوین آبیاری و عملیات آب و خاک اشاره کرد و افزود :در سه ماهه آخر امسال 105 میلیارد تومان برای بهینه سازی مصرف آب اختصاص یافته که 80 درصد آن وام بانکی کم درصد و 20 درصد مابقی کمک بلاعوض دولت است .
وی با ذکر اختصاص بیش از 450 میلیارد ریال در راستای بهینه سازی سوخت در سال جاری گفت :بیش از 1200 دستگاه تراکتور و 16 کمباین فرسوده بالای 13 سال در سطح استان داریم که باید تعویض شوند .
محمدیان اختصاص بیش از 40 میلیارد ریال جهت تامین سوخت مورد نیاز واحد های تولیدی کشاورزی را سهمیه امسال استان عنوان کرده افزود: واحدهای تولیدی می توانند بدون وثیقه و ضمانت فقط با معرفی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان به بانکها مراجعه کرده و وام 4 درصد سوخت را دریافت کنند .
 رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در ادامه تاکید کرد: مصرف بهینه آب در حوزه کشاورزی هدف اساسی هدفمند کردن یارانه هاست و ما پیگیر قیمت سوخت هستیم تا تولید کنندگان بر اساس افزایش قیمتهای فروش و قیمت خرید کم از تولید کنندگان متضرر نشوند.
وی در پایان تغییر تفکر را در راستای هدفمند کردن یارانه ها ضرورت مهم افزایش بهره وری و کاهش قیمت تمام شده دانست و افزود: اگر طبق روال قدیم حرکت کنیم با شکست مواجه خواهیم شد .
 

=================================

بخش کشاورزی شهرستان میانه بر اثر خشکسالی و سرما زدگی در سال جاری 123 میلیارد تومان خسارت دید.       سه شنبه, 05 بهمن 1389


 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میانه با بیان میزان 42 میلی متری بارندگی در سال جاری نسبت به سال گذشته که 161 میلی متر بود کاهش شدید میزان بارندگی در سال جاری و سرما  را موجب خسارت 123 میلیارد تومانی در بخش کشاورزی شهرستان عنوان کرد و از افزایش 140 میلیارد ریالی خسارت نسبت به سال گذشته خبر داد .

 

 مهندس نادر زارع تالی در ادامه اجرای آبیاری تحت فشار پایاب سدها و چاهها ،توسعه گوشت سفید ماهی ،بیمه محصولات کشاورزی و واگذاری امور تصدی گری به شرکت های فنی مشاوره ای را اولویت های کاری جهاد کشاورزی ذکر کرد .
وی در ادامه خواستار گاز رسانی به نزدیکی درب واحد های تولیدی و مرغداریها در راستا ی هدفمند سازی یارانه ها و فشاری که این مرغداریها متحمل می شوند شده و افزود : از73 واحد مرغداری صنعتی دارای پروانه ،  9 واحد مرغداری دارای کارت شناسایی و 35 واحد مرغداری بالای 4000 قطعه تنها برای 18 واحد تسهیلات سوخت در نظر گرفته اند و ما انتظار داریم با توجه به ازدیاد این واحد ها سهم بیشتری به شهرستان ما تعلق یابد .
زارع در ادامه افزایش 150 تن علاوه بر 420 تن سهم گندم مرغداریها بنابر ازدیاد این واحدها را خواستار شد و افزود : برخی از ماشین آلات کشاورزی و آب و خاک  با توجه به فرسودگی که دارند نیازمند تعویض هستند که امیدواریم با عنایت مسئولین این مشکل نیز حل شود.
 

===============================

تودیع و معارف فرمانده انتظامی شهرستان میانه       سه شنبه, 05 بهمن 1389


طی حکمی از سوی سردار سرتیپ 2 پاسدار مسعود خرم نیا ، مجید نارهی فرمانده سابق نیروی انتظامی شهرستان میانه  به حکم بازنشستگی نائل  و سرهنگ دوم فریدون حیدری با سوابق طولانی در مسئو لیتهای مختلف ناجا از جمله 2 دهه خدمت در یگانهای عملیاتی در آذربایجان غربی بعنوان فرمانده جدید منصوب شد.

در این مراسم فرماندار شهرستان میانه ، شاخصه اصلی نیروهای انتظامی  را تعهد به انقلاب و ارزشهای معنوی عنوان کردو افزود:در شهرستان میانه تلاشهای زیادی با توجه به گستردگی و مسیرهای صعب العبورآن در راستای تامین امنیت و مبارزه با جرایم انجام شده که جای بسی تقدیر دارد.
خلفاپور از سرهنگ مجید نارهی فرمانده اسبق نیروی انتظامی شهرستان میانه در راستای تحقق اهداف سازمان و نظام در شهرستان تقدیر کرده و برای سرهنگ فریدون حیدری به عنوان فرمانده جدید آرزوی توفیق کردو افزود: ما در ورودی استان قرار گرفته و وظیفه د اریم تا دروازه بانی شایسته برای آذربایجان باشیم.
وی در پایان کم رنگی  برنامه های دهه فجر را فرصتی برای سودجویی دشمنان عنوان کرده گفت: دشمن علت هرگونه سستی و کم کاری ما در اجرای برنامه های دهه فجر را ازهدفمند سازی یارانه ها دانسته و به توطئه چینی علیه نظام و دولت خواهد پرداخت که این امر آگاهی و بصیرت مردم و آماده باش عوامل نیروی انتظامی را می طلبد.
 

=================================

رحمت در برابر اراذل و اوباش معني ندارد    دوشنبه, 04 بهمن 1389


 فرمانده نيروي انتظامي استان آذربايجان شرقي با بيان اينكه احكام نوراني اسلام و قرآن در مورد  متخلفان بايد انجام شود گفت:رحمت در برابر اراذل و اوباش معني ندارد و بايد با آنها به شدت بر خورد كرد.


سردار سرتيپ 2 پاسدار مسعود خرم نيا در جلسه توديع و معارفه فرمانده نيروي انتظامي شهرستان ميانه امنيت را نياز قطعي و ضروري همگان دانست و عنوان كرد:اگر ناامني در جامعه پا بگيرد تمامي فعاليتها و اقدامات جامعه را تحت تاثير قرار خواهد داد كه در اين راستا باید تلاش و كوشش لازم براي برقراري امنيت در جامعه بی وقفه انجام شود .
وي عملكرد دادگستري و دادسرای میانه براي اجراي حكم شلاق در ملا عام را قابل تقدير خواند و افزود:قاطعيت و استواري در اجراي احكام متخلفان و مجرمان آن هم در ملاعام موجب عبرت گيري  مردم و پيشگيري از جرم ميشود.
سردار خرم نيا در ادامه به هدفمندسازي يارانه ها و نوع شعارها ، نوع استقبال و حضور مردم در سفرهاي استاني بعد از اجراي اين طرح اشاره كرده افزود: مردم نسبت به گذشته به دو لتمردان و نظام ،ضريب اعتماد بالايي پيدا كرده که اين امر نشانگر حمايت همه جانبه مردم از دولت و وحدت بين آنهاست.
 فرمانده نيروي انتظامي استان آذربايجان شرقي آمار نيروي انساني ، تجهيزات و امكانات را از مشكلات نيروي انتظامي شهرستان ميانه عنوان كرد و افزود:  نيروهاي مستقر در نيروي انتظامي شهرستان از لحاظ كيفي در سطح بالا یی هستند اما در مورد مشكلات اشاره شده در حال انجام كارهاي ستادي توسعه انتظامي شهرستان ميانه از نظر افزايش منابع هستيم تا توازن نسبي ،نسبت به جمعيت، جغرافيا و جرايم را فراهم آوريم.
وي در پايان از زحمات سرهنگ مجيد نارهي به عنوان فرمانده اسبق نيروي انتظامي شهرستان میانه تقدير و تشكر كرده و براي سرهنگ دوم فريدون حيدري بعنوان فرمانده جديد نيروي انتظامي شهرستان آرزوي توفيق كرده و تلاش افزون در جهت ارتقاي امنيت، ايجاد وحدت و انسجام در حوزه انتظامي شهرستان را خواستار شد.
 

==================================

استارت عملیات دو خطه نمودن مسیر میانه ، تهران       شنبه, 02 بهمن 1389

 مدیر کل راه آهن شمال غرب کشور : پیشرفت دو خطه کردن مسیر تهران ، تبریز مطلوب و از استارت عملیات دو خطه نمودن مسیر میانه ، تهران نیز خبر دادو افزود: ما به عنوان یک مسئول وظیفه داریم با برآوردن خواسته های مردم موجبات رضایت آنها را فراهم آوریم که امیدواریم با تلاش در راستای پیشرفت کشور به افق چشم انداز دست یابیم.

 

وی افزود: افزایش خطوط ریلی کشور از 10000 کیلومتر به 20000 کیلومتر یکی از مهمترین اهداف برنامه پنجم توسعه است که 90 درصد استانهای ما را به خطوط ریلی وصل خواهد کرد.
 حسن ماسوری در نشستی با اصحاب قلم و رسانه با حضور فرماندار شهرستان میانه افزود: دو خطه کردن راههای ریلی توسط وزارت راه و ترابری در برنامه پنجم مد نظر قرار گرفته است .
ماسوری در ادامه با بیان اینکه محور شمالغرب دومین محور راه آهن شمالغرب است که 27 قطار در این مسیر سیر می کنند اما جوابگوی تقاضای مردم نیست افزود: بیشترین تقاضا از مبداء برای مشهد است .
وی با اشاره به اینکه پیش بینی شده بود تا ناوگان ریلی ما تا 4 برابر افزایش پیداکند گفت: با افزایش 3 برابری آن موافقت شده و 1 برابر آن نیز برای بهینه سازی ناوگانهای ریلی هزینه خواهد شد..
ماسوری در پاسخ به  مشکلات ناوگان ریلی از جمله تاخیر در حرکت قطارها که موجبات نارضایتی مردم خصوصا روستائیان را فراهم آورده و کیفیت قطارها و واگنها در شهرستان میانه و برنامه های آتی راه آهن شمالغرب کشور  ازسوی فرماندار شهرستان میانه و اصحاب قلم و رسانه  با تأکید بر اینکه خدماتی که به مردم میانه داده می شود نسبت به سایر نقاط مطلوب است اضافه کرد که اگر مردم شهرستان متقاضی بخش خصوصی باشند ما خواهیم توانست قطارهای موجود را به ترنسلت و ریل باس تغییر دهیم اما باید قطار میانه تهران با بلیط 25000 ریالی که مطلوب عامه علی الخصوص قشر ضعیف شهرستان است بر جای خود باقی مانده و به مشکلات بهداشتی ، سرویس دهی ونحوه ارائه خدمات آن رسیدگی شود که در این راستا ما بازرسین ویژه ای را به کار گرفته ایم تا موجبات رضایت مردم فراهم آید.
 مدیر کل راه آهن شمال غرب کشور حل مشکل ساعت حرکت قطارهای میانه به تهران و بالعکس را منوط به نظر خواهی از مردم دانست و افزود: با نظر خواهی از مردم مشخص کنید که چه ساعتی مطلوب عموم مردم برای حرکت قطار است تا ما هم اقدام لازم را به عمل آوریم.
 

==================================

اسلام آباد راه آهن با شانزده مصوبه از بهترین ورودی های میانه می شود. جمعه, 01 بهمن 

 فرماندار شهرستان میانه  رسیدگی به ورودی روستا ها و  شهرها  را با عنایت  به اینکه  اولین نقاطی که اکثر مسافران با آن برخورد کرده  و بخش عمده تصویر اولیه شهرستان را شکل می دهند مهم خواند و گفت:اسلام آباد راه آهن با توجه به  عبور قطارهای بین المللی ، مسافربری و باری،تردد روزانه 3 هزار مسافر، راه عبوری 40 روستا، سد آیدوغموش و را ه ارتباطی جاده میانه  میاندوآب یکی از ورودیهای اصلی شهرستان به شمار می رود که باید در خصوص ارتقاء سطح كيفي  و زیباسازی این روستا تلاش جدی داشته باشیم.

 خلفا پوردر نشست بررسی و حل مشکلات روستای اسلام آباد راه آهن  به تصویب 16 مصوبه  اشاره کرده گفت: باید هرچه سریعتر این مصوبات اجرا شده و برخی از آنها تا عید نوروز به اتمام برسد تا اسلام آباد راه آهن به یکی از بهترین ورودی های میانه تبدیل شود.
همچنین در این نشست حجت الاسلام والمسلمین حامدی امام جمعه میانه از همکاری و همدلی مسولان ادارات و ارگانها جهت حل مشکلات این روستا تشکر کرد و گفت: ورودیهای شهرستان  تابلوی وضیعت  داخلی آن شهرستان است چرا که وضعیت ورودیها در شکل دهی ذهنیت مخاطبان در رابطه با شهر  یا روستایی که پیش رو خواهند داشت بسیار موثر است.
گفتنی است: اسلام آباد راه آهن با 528 خانوار و 2500 نفر جمعیت تقریبا به شهر میانه چسبیده است.

 ======================================

46 مصوبه آموزش و پرورش در سال جاری اجرایی شده است.    جمعه, 01 بهمن 1389

مدیر آموزش و پرورش میانه با اشاره به اینکه در سال جاری با تشکیل 10 جلسه 50 مصوبه داشتیم که 46 مصوبه آن اجرا شده و مابقی در حال اجراست گفت: با قانون تشکیل شوراها  درصدد هستیم تا تمامی مصوبات عملی شود .



موسی عدالتخواه  در نشست اعضای شوراهای آموزش و پرورش میانه با تشکر از عملکرد اعضای شورا در کسب رتبه برتر شورای آموزش و پرورش شهرستان  درسطح  استان در ارتباط با تجهیز کتابخانه ها به خرید کتابهایی با هزینه صد و هفت میلیون ریال و توزیع آن اشاره کرده گفت: امیدواریم بتوانیم با تامین منابع مالی و امکانات دیگر کتابهای مورد درخواست و نیاز مردم علی الخصوص دانش آموزان را تهیه کنیم.
وی در ادامه با بیان مبلغ بیش از یک میلیاردوسیصدو چهل میلیون ریالی کمکهای مردمی که یک میلیارد آن از محل کمکهای هیئت امنایی و مابقی کمک داوطلبانه بودافزود: در حدود صد میلیون ریال نیز کمکهای غیر نقدی مردمی داشتیم که نسبت به سال گذشته شاهد  افزایش کمکهای مردمی بودیم که به طور داوطلبانه  ما را  در امر خطیر آموزش و پرورش یاری کردند. 
عدالتخواه با اشاره به اینکه 60 درصد برنامه های ستاد دهه فجر شهرستان مربوط به آموزش و پرورش است به ارائه عملکرد آموزش و پرورش در سال جاری پرداخته افزود: امسال مسئولیت ستاد دهه فجر بر عهده آموزش و پرورش است و امیدواریم که با هم اندیشی و همراهی سایر ارگانها دهه فجر امسال  باشکوهترو پر رنگتر از سالهای گذشته با توجه به  اجرایی شدن طرح عظیم هدفمند کردن یارانه ها بر گزار شود تا راه فتنه را بر دشمنان اسلام و نظام ببندیم.
لازم بذکر است که در پایان جلسه با اهداء لوح و جوایزی از اعضای شورای آموزش و پرورش میانه تجلیل بعمل آمد.
 

 ==============================

ارائه وام برای 2040 متقاضی جهت نوسازی و بهسازی مسکن       پنجشنبه, 30 دی 1389

فرماندار شهرستان میانه با انتقاد از روند کند اعطای وام و تسهیلات مسکن روستایی ، بر تسریع اجرای طرح نوسازی و بهسازی مسکن روستایی و فراهم کردن بستر ارایه تسهیلات و وام بانکی  برای 2040 متقاضی  توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بانک های عامل تاکید کرد کرد و گفت: ارئه این میزان وام تا پایان سال جاری  به شتاب و تلاش شبانه روزی بیشتری نیاز دارد.
خلفاپور در کارگروه مسکن روستایی  با حضور مسولان بانکهای عامل وبنیاد مسکن انقلاب اسلامی میانه ، با بیان اینکه  فعالیت در زمینه خدمت رسانی به مناطق روستایی نه به عنوان موضوعی کاری، بلکه یک امر اعتقادی است گفت: دهياران، شوراها و بسیج درروستاها باید با بنياد مسكن همکاری نموده  بطوری که روستاییان می توانند با مراجعه به آنها نسبت به تشكيل پرونده اقدام وازتسهيلات اعطايي دولت به ميزان 100 ميليون ريال استفاده نموده وازخدمات فني بنيادمسكن انقلاب اسلامي نيزبهره مند شوند0
وی در ادامه  بهسازی و نوسازی مسکن روستایی را مشوقی برای ماندن اهالی روستا بخصوص جوانان در روستا خواند و گفت: شرط اعطای وام، داشتن سند مالکیت یا تضمین توسط وام گیرنده از طریق سپردن سفته زنجیره ای خواهد بود.

1
1