- ارسال کننده: بی قرار تاریخ: ۹۱/۰۵/۲۱

روستای اندیشه واقع در 3 کیلومتری شهرستان میانه

به نام خدا

برای شهرمون دلمون بسوزه.

لطفا تا آخر بخونید(کمتر از 3 دقیقه وقت می بره)  و به گوش همه مسئولین برسونید نامه و امضاء که تاثیر نداشت.

سلام دوستان از این به بعد هفته ای یا ماهی یک موضوع.

موضوع اول: روستای اندیشه

موقعیت مکانی : تقریبا 3 کیلومتری شهرستان میانه 

این مطالب برای اونهایی نیست که واقعا دارن برای شهرمون و کشورمون زحمت می کشن بلکه برای اونهایی هست که واقعا کار نمی کنند یا حتی اگه بخوان کار بکنند سوادش... رو ندارند.

مطالب به نوعی تکراریه ولی اونقدر می نویسیم تا شاید آقای ........(فرماندار) یا‌ دهیار(شهردار) میانه یا اعضای محترم شورای شهر که نزدیک انتخابات هر نوع شعاری می دن ولی الان زیر کولرهای گازی که برای هر کدوم از اتاقاشون یه کولر مجزا دارن، یخ زدن (احتمالا دلیل کم کاری(بیکاریشون) همین سرمای بیش از حده کولر هاشونه).

 دوستان لطف کنن و هنگام رد شدن از کنار ساختمان شوراها واقع در ترمینال قدیم یه نگاه به سقف اونجا بکنن.

سردار مصطفی مولوی که زمانی راننده شهید مهدی باکری (ره) بودن یه بار یک خاطره تعریف کردن که وقتی داشتن ایشون رو به منطقه عملیاتی می بردن کولر ماشین رو روشن کرده بودن در حالی که شهید باکری عقب ماشین خواب بوده. شهید باکری بلند میشه بدون اینکه حرفی بزنه کولر رو خاموش میکنه و دوباره میخوابه آقای مولوی برای بار دوم کولر روشن می کنه و دوباره همین کار تکرار میشه و بر میگرده به سردار مولوی می گه که همرزمهای و برادرهای من توی دمای 50 درجه دارن می جنگن و جون می دن و من اینجا نمی تونم زیر کور با خیال راحت بخوابم. حالا مسئولای ما ..... آقا این کولر و سرما و پول برقش نوشه جونتون از شیر مادر حلال تر ولی تورو خدا کار کنین.

آقای شهردار، فرماندار، اعضای شورای شهر و نمایندگان محترم مجلس و آقای حامدی امام جمعه محترم و رؤسای تمام ادارات شهرستان میانه:

شما قانونن و شرعا از مهمترین افراد این شهر هستید و تصمیمات این شهر به وسیله شما صورت می گیرد.(...) تا جایی که سن من اجازه می دهد شهرک اندیشه در حدود بیش از 20 سال است که ایجاد شده و مردم محترم میانه با تمام کمی و کاستی های آن (یک زمانی آب نداشت زمانی برق و گاز و ... و حتی الان هم مشکل تلفن برای مناطق پایین ترش وجود داره) زندگی کردن و در حال زندگی کردن هستند. شما را بخدا قسم, شهرک اندیشه را از تمامی جهات (سرعت آبادانی و امکانات و مردم و ...) با شهرک های تازه تاسیس 5 یا 6 ساله شهرهای اطراف مخصوصا زنجان، یک مقایسه کوچک و اجمالی بکنید.(اگر از خودتان خجالت نکشید و یا در نحوه عملکرد خود دچار شک نشوید که نتوانسته اید یک شهرک را در عرض بیش ار 20 سال آباد نمایید واقعا برای وجدانتان متاسفم) بله درست هست شما در طول همه این 20 سال مسئول نبوده اید ولی در وقتی که مسئول بوده اید چه کاری برای آبادانی این منطقه کرده اید؟؟؟؟

الان نزدیک یک سال هست از پروژه فاضلاب شهرک اندیشه می گذرد چه مصیبت ها که نکشیدیم... ماشین ها تصادف کردند، پای مردم پیچ خورد، ماشین ها توی کانال افتادند، لباس ها کثیف شدند اعصاب ها خورد شدند چه دعواهایی که تو خونه ها واسه خاطر این گل و خاک ها که نیفتاد و ........... بله الانم پس از چند ماه فلاکت یک آسفالت ریختین که مثل کوهان شتر هستش و آدم نمی دونه از این ور کوهان بره یا از اون ور کوهان.(صد رحمت به کوهان شتر اگه زبون داشت حتما اعتراض می کرد چون توی بهترین حالتش 2 تا کوهان بیشتر نداره که اونم به دردش می خوره).

وقتی که آقای حاجی اصغری نماینده شهر بود هر از چند گاهی یه بنر 3در4 میزدن وسط میدان معلم که کلا عکس ایشون بود و 20 سانتی متر باقی مونده هم نوشته بود که آقای فلانی از زحماتی که برای وضعیت برق منطقه خیام شمالی کشیده اید متشکریم یا یه آسفالت می ریختن و می نوشتن .....

****************************************************

بله خلاصه حالا ما موندیم و یه شهرک اندیشه که فقط با همت مردمش سره پا واستاده. حرف آخر :

آقایان محترم مسئولین منزل مسکونیه کدوم یکیتون توی این موقعیت جغرافیاییه شهرستان میانه هستش؟؟؟؟؟

تا حالا کدوم یکیتون بدون راننده شخصی و با ماشین شخصیتون توی این منطقه و خیابون اصلیش رانندگی کردین؟؟؟؟؟ تا حالا شده از طرف شهرک امام یا از طرف دره خرمن یا از طرف پادگان وارد شهرک اندیشه بشین؟؟؟ کدوم یکی از این راه رو تایید می کنید؟؟؟؟ توصیه می کنم در هر حالت با یه ماشین شاسی بلند یا یه ماشین کهنه تشریف بیارین که احیانا اگه جلوبندی، کمک فنر و یا چرخ های ماشینتون خراب شدن زیاد تو خرج نیفتین اصلا می تونید پیاده بیایین به نوعی ورزش میشه. (هم سیاحت هم کار).

برای امکانات رفاهی شهرک امام خمینی (ره) بهانه آوردین ساخت و سازشون غیرقانونیه و برای هیچ یک از خونه هاشون مجوز نگرفتن برای همین شهرداری هم هیچ امکاناتی براشون نمی ده (آقای شهردار این حرف رو توی برنامه محرم که از شبکه استانی پخش میشه زدین). مردم شهرک اندیشه که برای ساختن همه خونه هاشون ازتون مجوز گرفتن چرا خدمات نمی دین(یه آسفالت یک دست ریختن توی خ اصلی چیزه زیادیه؟؟؟؟) پارک،مجتمع تفریحی، درمانی، تجاری، .... این هارو که نمی خواهیم فقط یک راه صاف می خواهیم که وقتی به اینها نیاز پیدا کردیم ازش استفاده کنیم و بهشون برسیم.(شهر ما همه این امکانات رو داره). آقای شهردار الان در منطقه نهضته شهرک اندیشه نزدیک به 200 الی 300 تا خانواده زندگی می کنند همشون هم مجوز ساخت دارن نمیشه یه آسفالت جزئی هم به این منطقه بریزین (بنده خدا کجایی خ اصلی رو آسفالت نمی کنن میخوایی که .....) اونایی که مسئول هستن لطفا یه سر هم به فقیر فقرا و بی کلاس ها بزنین بد نمیشه نترسین. احتمالا ما رو فراموش کردین

لطفا نگید نماینده های قبلی خیانت کردند و رفتند, فقط راه چاره بگید. دیگه با دیگران و گذشته کاری نداریم حساب و کتاب آنها با خدا و آتش جهنم.

1
2
3
1 2 3