- ارسال کننده: روابط عمومی شهرداری میانه تاریخ: ۹۱/۰۵/۱۸

روز خبرنگار در میانه گرامی داشته شد

روز خبرنگار در میانه گرامی داشته شد



در مراسمی که روز 17 مرداد به منظور گرامیداشت سالروز شهادت خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، شهید محمود صارمی و روز ملی خبرنگار برگزار شد از خبرنگاران شهرستان میانه تجلیل به عمل آمد.
در این مراسم که به همت شورای اسلامی شهر میانه و در محل صحن دائمی شورا برگزار شد تقی خلفاپور فرماندار، جلیل خرده فروش شهردار، صادق واعظی رئیس شورای اسلامی شهر میانه، اعضای شورا و باقری معاون سیاسی فرماندار و جمعی از مسئولین ادارات و روابط عمومی های شهرستان نیز حضور داشتند.
فرماندار شهرستان میانه در این مراسم ضمن تاکید بر رسالت سنگین خبرنگاران و فعالان عرصه های رسانه و مطبوعات در انعکاس درست مسائل و موضوعات روز کشور از خبرنگاران خواست با نگاه عمقی و کلان نگرانه فضای افکار عمومی را در پیچ و تاب مشکلات کوچک و روزمره درگیر نکرده و توجه مردم و اذهان عمومی را به مسائل و مشکلات کلان پیش روی کشور معطوف سازند.
خلفاپور سه اصل عقیده، اخلاق و احکام را ملاک عمل در عرصه کار و زندگی برشمرد و گفت: باید مراقب باشیم در عملکرد خود در عرصه رسانه از این سه اصل اساسی غافل نباشیم.
رئیس شورای اطلاع رسانی شهرستان میانه نقش خبرنگران را در ترسیم فضای سیاسی و اجتماعی کشور مهم خواند و گفت: باید با مثبت جلوه دادن فضا تهدیدات را به فرصت تبدیل و توطئه های دشمنان را خنثی سازیم.
در این مراسم جلیل خرده فروش شهردار، فرهاد شیویاری رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر، حافظه شیخ الاسلامی عضو شورای اسلامی شهر، محمود زرین مدیر روابط عمومی فرمانداری میانه و دبیر شورای اطلاع رسانی، قادر حسن زاده مدیر مسئول هفته نامه قافلان، مهدی عزیزی موسس و مدیر سایت اجتماعی میانالی و حسن گل محمدی مدیر سایت شهرداری میانه و فعال مطبوعاتی به بیان دیدگاه های خود در خصوص مقوله خبر و اطلاع رسانی در شهرستان میانه پرداخته و نکته نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود را بیان نمودند.
در خاتمه این مراسم بزرگداشت با اهدای لوح تقدیر و هدیه مشترکی از سوی شورای اسلامی شهر، شهردار و فرماندار شهرستان میانه از نه تن از فعالان عرصه خبر شهرستان تجلیل به عمل آمد.

 













 

1
1