- ارسال کننده: علیرضا نصیرزاده تاریخ: ۹۱/۰۵/۱۶

خدا را بي نهايت مرتبه شكر، هزينه جراحي مغز زهرا كوچولو، با كمك شما خيرين و نيكوكاران عزيز تامين شد

از زمان درج يكصد و بيست و ششمين مطلبم در سايت ميانالي بنام «استمداد كمك مالي از مردم، براي جراحي مغز يك دختر 6 ساله، فقط 13 روز مي گذرد و در اين سيزده روز، با تماس هاي تلفني دوستان زيادي مواجه بودم كه مرا روز به روز اميدوارتر مي كرد و من هم بعنوان امانتدار مردم مهربان وطنم، اين اميدواريها را به خانواده غمديدة زهرا كوچولو انتقال مي دادم و آنها هم روز به روز نشاط را در خودشان احساس مي كردند.

روزانه بيش از 50 تماس تلفني داشتم. يكي دعا مي كرد، ديگري شماره حساب مي خواست، يكي توضيحات كامل مي خواست، تماسهايي از مشهد، شيراز، تهران، سنندج، ميانه، و همين طور 13 روز پاسخگوي تماسهاي تلفني گوشي همراهم بودم.

آن روز را هرگز فراموش نمي كنم كه مادر زهرا كوچولوي معصوم، برگشت و به من گفت كه آقاي نصيرزاده، خيلي افسرده ام و شب و روزم با دارو مي گذرد؛ از يه طرف اسباب كشي از اين خونه به اون خونه، و از طرف ديگر مشكل زهرا كه تاب و تحملم را از من گرفته. به هر دري زدم، ولي باز نشد. بغض به گلوي مادر زهرا آنچنان فشار مي آورد كه گويي مي خواست بتركد ولي مادر زهرا، گويا تحملش بيش از اينها بود. شوهرش كارگر و داراي دو بچه هم سن يكي دختر و يكي پسر.

زهرا بايد هرچه زودتر عمل مي شد ولي آهي در بساط خانواده نبود. به آنها پيش نهاد وام داده بودند ولي چه كسي مي توانست با حقوق ناچيزش، قسط ماهانه 24 درصد را پرداخت كند و تازه بايد براي آن وام هم دو ضامن كارمند به بانك معرفي مي شد. خانواده به كل مايوس شده بودند و نمي دانستند كه براي دختر معصومشان كه رفته رفته با فشارهاي وارده به مغز پا در طبقه معلوليت ذهني خواهد گذاشت، چه كار كنند. شخصيت و غرور پدر اونم با دستان خالي، او را روز به روز عصبي تر كرده بود و مادر هم با داروهاي آرامبخش، شبش را به صبح مي رساند.

ميدونيد آدم وقتي بدون حامي بشه اونم واسه يك چنين مسئله اي، از ذهنش هزاران فكر منفي ميگذرد؟ ولي خانواده زهرا، شير حلال خورده بودند و خداوند هم به پاس اينهمه پاكي و عفت، درب نجات را با امتحان بندگانش، به روي آنان گشود آنهم در مدت 13 روز و در اين ماه مبارك و پر بركت. شايد هم امتحاني بود براي من و شما و شايد هم فرصتي بود براي آمرزش گناهانمان.

اداره بهزيستي ميانه كه آهي در بساط نداشت كه با آن ناله سودا كند؛ اين همه پرونده معلوليت؛ آخر به كدام يك مي تواند پاسخ دهد؟

آنروز شب تا صبح خوابم نبرد تا اينكه با خودم گفتم بهتر است اين مطلب را در سايت بگذارم و بر اساس اعتمادي كه دوستان خوب سايت ميانالي به من دارند، شايد هر كدام مبلغي را براي اين دخترخانم معصوم كمكي بكنند ناچيز يا كلان. و بالاخره مطلبم را نوشتم و عكسهايي كه از زهرا گرفته بودم، در سايت قرار دادم و اين شد كه بعد از گذشت 13 روز، مبلغ نه ميليون و دويست و چهل و هفت هزار تومان از طرف نيكوكاران ميانه، تهران، مشهد، قصرالدشت، سنندج، تبريز، و غيره به حساب مشاركتهاي مردمي بهزيستي ميانه واريز گرديد. و ثابت شد برايم كه هنوز هم كه هنوز، قلبهاي تپنده سرشار از مهر و محبت و عاطفه در اين مملكت داريم. دستان همه شما دوستان، خيرين و نيكوكاران عزيزم را مي بوسم و صراحتا مي گويم كه بهترين طواف خانه خدا را در اين ماه مبارك به انجام رسانديد و الحق كه حاجي و حاجيه واقعي شما هستيد چرا كه غمهاي دل يك خانواده بسيار مشكلدار را برطرف كرديد.

دوستان نيكوكاري كه در اين كمك معنوي و مردمي براي تامين هزينه 9 ميليون توماني جراحي مغز زهرا كوچولو، با بنده مشاركت داشتند، به ترتيب حروف الفبا و بدون استفاده از پيشوند عبارتند از:

1- آشقين گوناي.

2- ابراهيم اكبري.

3- احد قره داغي.

4- اصغري.

5- افسانه صادقي.

6- اقدس بهزاد.

7- اميني(شركت سايپا).

8- ايرج اسدي.

9- ايرج صمصامي.

10- بابائي.

11- بابك صادقي.

12- بختياري.

13- بهبود  حسين زاده.

14- بهبود رشيدي.

15- بهرام  پورمسعود.

16- بهرام يعقوبي.

17- بهزاد آبادي.

18- بهنام  آقامحمدي.

19- پاشا  جروقي.

20- پرويز  قره داغي.

21- پرويز  محمدزاده.

22- تالار مرواريد.

23- ترابخاني.

24- تركيان.

25- تورج مقيمي.

26- ثريا صفري.

27- جعفري.

28- جوادزاده.

29- جهانگيري.

30- حامد  قره داغي.

31- حسن  آرام فر.

32- حسن پهلواني.

33- حسنجاني.

34- حسن مسلمي.

35- حسن نوروزي.

36- خانواده مرحوم حيدر مهدوي.

37- خليفه پور.

38- خليل موسوي.

39- خليل مهرباني.

40- داود كريمي.

41- ديانت آقاجاني.

42- رامين اسدي.

43- رامين هاشمي.

44- رسولزاده.

45- رشيد احمدي.

46- رضا  رضازاده.

47- رضا طاهري.

48- رضوي.

49- رقيه محمدي.

50- سجاد  منتظرتربتي.

51- سعيد صدري.

52- سلطاني.

53- سيامك داودي.

54- سيامك قنبري.

55- سيف اله  قره داغي.

56- شيدا مرسلي.

57- صابر خدائي.

58- صادق  عظيم زاده.

59- صالحي(از طرف خانواده مرحوم پهلوان نصرت اله سريري).

60- صفر كاظمي.

61- عزيزه  پورمسعود.

62- عفت يعقوبي.

63- علي برقي.

64- عليرضا نصيرزاده.

65- فرامرز جهانگيري.

66- فرشيد  شاه محمدي.

67- فريبا اسدي.

68- فريده  جهان آراء.

69- قربان صادقي.

70- قنبري.

71- ليلا كبيري.

72- ليلا مختاري.

73- ليلي.

74- مجيد مختاري.

75- محمدرضا مشايخي.

76- محمود زرين.

77- مرتضي مجدي.

78- مسعود بالسيني.

79- مصطفي جعفري.

80- معصومه سليماني.

81- معصومه مختاري.

82- منصور جعفري.

83- مهدي مختاري.

84- ميلاد ناوكي.

85- ناصر ياغموري.

86- نصراللهي.

87- نمايشگاه آذربايجان.

88- نوروز كبيري.

89- وفائيان(اصغرزاده).

90- يعقوب قرباني.

91- يك شهروند.

92- يوسف يعقوبي.

93- و دو الي سه نفر نيكوكار بي نام.

طي تماس تلفني فرمانداري محترم با اداره بهزيستي ميانه به خاطر اين حركت مردمي بزرگ، قرار است كه اينجانب بهمراه خانواده محترم زهرا، جهت بستري و انجام تمامي كارهاي آنها و خريد دستگاه سفارش شده سركارخانم دكتر فريده نجات(جراح و متخصص مغز و اعصاب) بيمارستان امام خميني تهران، به تهران بروم و يك گزارش كامل نيز از روند جراحي و بعد از عمل تهيه كنم تا خدمت شما نيكوكاران عزيز برسانم تا در جريان كامل اين مورد از جراحي نامبرده باشيد. لازم به توضيح است كه هرچقدر مازاد بر 9 ميليون تومان به حساب مشاركتهاي بهزيستي ميانه واريز گرديده و يا گردد، انشاءالله صرف دارو و مراقبتهاي ويژه بعد از عمل جراحي مغز زهرا كوچولو، خواهد شد. ما را از دعاهاي خود بي نصيب نكنيد. خداوند به همه شما اجر بدهد.

در آخر عرايضم ضمن تشكر و قدرداني مجدد از خيرين و نيكوكاران مشاركت كننده، جا دارد كه از زحمات مهره هاي اصلي اين حركت خيرخواهانه، تشكر و قدرداني بعمل آورم.

1- آقاي مهندس مهدي عزيزي(صاحب امتياز و مديريت محترم سايت ميانالي).

2- آقاي محمود  زرين(مديريت محترم روابط عمومي فرمانداري شهرستان ميانه).

3- آقاي اسماعيل مختاري(مديريت محترم واحد اخبار سايت ميانالي).

4- آقاي روحي(رياست محترم بانك ملت شعبه مركزي شهرستان ميانه).

5- آقاي ابراهيم نياكان(كارمند محترم بانك ملت شعبه مركزي شهرستان ميانه).

6- آقاي آخوندي(كارمند محترم بانك ملت شعبه مركزي شهرستان ميانه).

7- آقاي قاسمي(كارمند محترم بانك ملت شعبه مركزي شهرستان ميانه).

زهراجان تو ديگر تنها نيستي، به فردايي بدون فشارهاي مغزت فكر كن عزيز دلم

هزينه هاي جراحي را هموطنان عزيزمان، تامين نمودند.

آمين يا رب العالمين

1
2
3
1 2 3