- ارسال کننده: آشقین-- گونای تاریخ: ۹۱/۰۵/۱۶

مرگ دریاچه ارومیه در میان خواب نمایندگان آذربایجان

با سلام خدمت همشهریان و کاربران محترم سایت میانالی

در چند  روز گذشته خبری بر خروجی خبرگزاری ها (مانند فارس نیوز و نصر نیوز ) قرار گرفت با این مضمون که ((اگر موضوع رسیدن غبار نمک از دریاچه ارومیه به استان تهران درست باشد و کارشناسان در این زمینه نیز چنین مسئله‌ای را تایید کنند باید یک اقدام عاجل کرد.))

سوالی که پیش میاد این هست که اگر به مسئله خشک شدن و نابودی دریاچه اورمیه  به دید یک مسئله فرا منطقه ای و فرا استانی  و کشوری نگاه میشود  پس چرا اقدامی درخور توجه از مسئولان کشوری انجام نمیشود؟ تا کی باید منتظر صحبتها و قولهای بی نتیجه مسئولان باشیم؟

اما روی سخنم با نمایندگان محترم میانا و سایر حوزه های انتخابی دو استان آذربایجان شرقی و غربی هست که چرا حداقل مانند آقای رحماندوست (نماینده محترم تهران) به فکر مردم  و شهر حوزه انتخابی خود نیستند؟ آیا گرد وغبار دریاچه اورمیه که بنابه گفته کارشناسان به تهران نیز خواهد رسید خطری برای شهرستان  میانا ندارد؟ آیا باید منتظر باشیم تا کسی از شهری دیگر کاری انجام بدهد؟ چرا به عنوان نماینده آذربایجان و منطقه شمالغرب کشور طرحی ,پیشنهادی و یا کاری انجام نمیدهید؟

حداقل انتظار ما از منتخبان ملت که تنها زبان گویای مشکلات متن جامعه هستند،اینست که حداقل با ایراد سخنانی در نطق های پیش از دستور و یا تذکرات به دولت و دستگاههای اجرایی خواسته برحق مردم آذربایجان و ایران را به گوش همه برسانند.

ناگفته نماند که با از بین رفتن زیست بوم دریاچه ارومیه غبار و طوفان نمک در نیمه شمالی و غربی کشورمان دامن همه را خواهد گرفت.

پس به جای نشستن و انداختن توپ به زمین زمان، نمایندگان محترم تا دیر نشده است کاری کنید...

------------------------

با تشکر از آقای حامد رستمی کیا

1
1