- ارسال کننده: Engineer ardabili تاریخ: ۸۹/۱۱/۱۵

راهپيمايي مردم شهرستان ميانه در حمايت از مردم مسلمان مصر بعد از اقامه نماز جمعه

همزمان با پانزدهمین روز از دهه مبارک فجر  امت حزب ا... و نماز گزارشهرستان ميانه بعد از اقامه نماز جمعه در حمایت از مردم مسلمان مصر با سر دادن شعارهای خامنه ای نورچشم امام ،داده به مسلمین عالم پیام و همچنین مرگ بر آمریکا ومرگ بر اسرائیل ومرگ براستکبار از محل مسجد جامع تا میدان آزادی راهپیمایی کردند و درپایان  ضمن قرائت قطعنامه ای.

حمايت خود را از مردم مسلمان مصر و تونس اعلام نمودند .

هم چنین قبل از قرائت قطعنامه در پایان راهپیمایی خلفا پور  فرماندار میانه ضمن محکوم کردن حرکت نادرست دولت های مصر و تونس گفت : امروز انشا الله آخرین  روز حکومت حسنی نا مبارک در مصر خواهد بود.

 وي سپس افزود : ملت ایران بعد از تبعید امام (ره)توانست پیروزی را بدست آورد و اکنون بعد از سی و دو سال از انقلاب  ما شاهد شکوفایی و ثمرات آن در دنیا هستیم .

 خلفا پور گفت : ایران  اسلامی کار های زیادی در خارج از مرزها در جهت صدور انقلاب اسلامی انجام داده و مردم کشور های جهان به ویژه کشورهاي اسلامی از انقلاب ما الهام می گیرند .

وي در پايان با اشاره به انقلاب مردم كشور مصر و تونس گفت : امروز ما در سايه درايت و آگاهي ولايت فقيه شاهد گشوده شدن در هاي اسلام در مصر و تونس هستيم و به زودي در قلب آمريكا و اروپا هم شاهد اينگونه حركتها و قيام ها و پيروزي ها خواهيم بود و آنگونه كه كاخ هاي شرق فرو ريخت  شاهد فروريزي كاخ هاي غرب نيزخواهيم بود.