- ارسال کننده: غریبه تاریخ: ۹۱/۰۵/۱۳

غرق‌شدگی در رودخانه قزل‌اوزن میانه، پدر و پسری را قربانی گرفت

 

خبرگزاری فارس: رودخانه "طاغی قزل اوزن" میانه پدری 52 ساله و پسری 31 ساله ساکن تهران که برای تفریح به این منطقه رفته بودند را قربانی گرفت.

خبرگزاری فارس: قزل‌اوزن میانه، پدر و پسری را قربانی گرفت

 

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از ستاد بحران و حوادث شهرستان میانه بر اثر بی‌احتیاطی پدری با شنا در عمق پنج متری رودخانه "قزل اوزن" که منجر به غرق شدن وی شد، پسر خانواده نیز قربانی شد.

در این حادثه خانواده میانه‌ای "قره‌داغی" ساکن تهران برای تفریح در پایین‌تر از پل "گئچیلیک" گردهم آمده بودند که پدر خانواده در ساعت پنج و نیم عصر دیروز برای شنا به رودخانه "قزل اوزن" وارد می‌شود اما با رودخانه طاغی و سرکش "قزل اوزن" مواجه می شود.

وی در حال غرق شدن بود که در این حین پسر خانواده متوجه شده و برای نجات پدر وارد آب می‌شود که متاسفانه عمق و شدت جریان آب هر دو را به کام مرگ فرو می‌کشد.

پس از اطلاع رسانی دیگر اعضای خانواده، اکیپ غواصی آتش‌نشانی، عوامل امداد و نجات و اعضای ستاد بحران و حوادث شهرستان بلافاصله در محل حاضر شده و اکیپ غواصی به جستجو پرداخته و پس از یک ساعت تلاش در ساعت 19 عصر جسد پدر و پسر را به بیرون از آب می‌کشند.

رئیس ستاد حوادث و بحران شهرستان میانه پس از این حادثه به خانواده‌ها هشدار داد تا از شنا در رودخانه‌های پرآب و سدها بپرهیزند.

تقی خلفاپور با تذکر به خانواده‌ها از آنها خواست تا از امور مخاطره‌آمیز پرهیز کرده و مراقب اعضای خانواده خصوصا کودکان خود بوده و به هیچ عنوان آنها را تنها نگذارند.

1
2
1 2