- ارسال کننده: محمود زرین تاریخ: ۹۱/۰۵/۰۸

ورزش شهرستان میانه از جایگاه واقعی خود فاصله دارد


فرماندار شهرستان میانه با بیان فاصله زیاد ورزش شهرستان از جایگاه  واقعی خود تاکید کرد: با وجود قهرمانان نام آور جهانی ورزش شهرستان میانه باید در سکوی عالی قرار گیرد.

 

تقی خلفاپور در مراسم بدرقه یوسف کرمی به المپیک 2012 لندن برای وی آرزوی موفقیت کرده گفت: خدا را شاکریم که در حوزه های مختلف اقتصادی ، فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی انسانهای بزرگی داشته و توانسته ایم در برابر کفر و عناد دشمن ، سنگرهای موفقیت را یکی پس از دیگری فتح کرده و برگ زرینی به صفحات درخشان نظام اسلامی ایران بیافزاییم.
وی لطافت و ظرافت روح یوسف کرمی را ستوده افزود: اکثر ورزشهای انفرادی از جمله تکواندو بوجود آورنده غرور کاذب و پرورش دهنده نفس شیطانی است اما روحیه لطیف انسان  است که سبب جلوگیری از غرور کاذب می شود و در این راستا باید گفت: بیشتر از مقام  قهرمانی یوسف کرمی روحیه لطیف وی ستودنی است.
خلفاپور در پایان ورزش شهرستان را لایق رسیدن به مراتب عالی عنوان کرده گفت: شهرستان میانه  حداقل باید در سطح استان نام و نشان و رتبه اول از لحاظ ورزش را دارا بوده و محل برگزاری اردوهای عمده ، محل آموزشهای کشوری و محل پرورش و تربیت قهرمانان کشوری باشد.

1
1