- ارسال کننده: Engineer ardabili تاریخ: ۸۹/۱۰/۳۰

راه اندازی سایت ستاد دهه فجر

وب سایت ستاد دهه فجر شهرستان میانه راه اندازی شد .

http://daheyefajr-miyaneh89.ir

چند خبر از این ستاد

  به منظور هماهنگی  برنامه های ایام ا... دهه مبارک فجر در بخش های تابعه شهرستان جلسه ای با حضور مسئول ستادهای دهه فجر بخش های مرکزی ، ترکمانچای ، کندوان ، کاغذکنان برگزار گردید .

در ابتدای جلسه مولوی قائم مقام ستاد دهه فجرانقلاب اسلامي  شهرستان ميانه بر لزوم گسترش برنامه ها در همه روستاها ی شهرستان تأکید نموده و تشکیل ستادهای دهه فجر در همه روستاها و اجرای برنامه های ویژه ي این ایام ا... و ایجاد شور انقلابی در گستره ی شهرستان را از جمله وظایف ستادهای بخش ها و شهرستان بر شمرد.

 وی سپس به نقش روستاییان در پیروزی و تداوم و استحکام انقلاب اشاره كرده وبر لزوم توجیه اعضای شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران  تاكيد نمودند.

 در این جلسه بعد از تبادل نظر و بحث و گفتگو مقرر شد ستادهای دهه فجر بخش ها برنامه های زمان بندی شده ی خود را در اسرع وقت تدوین و مسئولان ستادهای دهه فجر هر روستا را به ستاد شهرستان جهت صدور ابلاغ معرفی نمایند .

* * * * * * * * * *

فرماندار شهرستان میانه به سکان داری مردم در برنامه های دهه فجر تاکید کرد وگفت : مشارکت مردم همیشه زینت بخش برنامه های ملی و مذهبی بوده است.
 خلفا پور در نشست مسئولین کمیته های دهه فجر شهرستان میانه ایجاد رقابت مثبت بین اقشار مختلف از جمله سازمانها را مهم خوانده گفت : در تمامی مراسم و جشنهای دهه فجر باید به جنبه های عبادی ، سیاسی ، اعتقادی ، اجتماعی و فرهنگی توجه کرد زیرا غفلت از این جنبه ها از جمله جنبه اعتقادی موجب انتقاد از عملکرد ما خواهد شد .

وی با بیان اینکه دهه فجرامسال با توجه به اجرای هدفمندکردن یارانه ها جنبه سیاسی دارد افزود : شور شوق دهه فجر امسال می تواند به بحث هدفمند کردن یارانه ها معنا دهد اما سستی مردم باعث خواهد شد تا رسانه های بیگانه از فرصت بهره برداری کرده و به تخریب دولت و نظام بپردازند.
خلفاپور از مسئولین کمیته های ستاد دهه فجر شهرستان خواست تا با توجه قراردادن اسلام شناسی و ولایت فقیه به عنوان روح و معنا و پایه اصلی در جشنهای دهه فجر به نمایاندن این دو اصل به قشر جوان  جامعه کمک کنند.
در این جلسه موسی عدالتخواه مدیر آموزش و پرورش منطقه میانه و رئیس ستاد دهه فجر شهرستان از آغاز به کار ستاد و 20 کمیته از این ستاد خبر داد و به ترسیم برنامه های سی ودومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی  اشاره نمود و مسئولین کمیته ها نیز هر یک به ارائه برنامه های کمیته مربوط در ایام ا... دهه مبارک فجر پرداختند.

 

1
1