- ارسال کننده: آقا سجاد تاریخ: ۹۱/۰۵/۰۱

اسامی غیر بومی ها در لیست اولیه نتایج فولاد،مسئولین میانه،امام جمعه محترم کجایید؟!

 سلام علیکم

همانطور که استحضار دارید بعد از کش و قوس های فراوان آزمون استخدامی فولاد برگزار شد و نتایج اولیه آن اعلام گردید.

بودند کسانی که سالهاست منتظر همچین روزی بودن تا اسمشان در لیست قبول شدگان قرار گیرد. چرا که در این اوضاع بیکاری اگر جایی استخدام شدند زندگی و آیندشان تامین خواهد شد و اگر نتوانستند مشغول شوند شاید برای همیشه آیندشان نابود گردد.

خوشحالیم که تعدادی از جوانان و همشهریانمان در این آزمون قبول شده و دیگر غصه آینده ی تاریک را نخواهند خورد. به نوبه خود به این عزیزان تبریک میگوییم و امیدواریم تمام تلاششان را برای پیشرفت میانه مظلوم بکنند. 

و اما سخنی با مسئولین شهرمان هم داریم :

حضرات عالی و مسئولین محترم شهرستان مظلوم میانه همانگونه که مستحضر هستید میانه در بین شهرهای استان بیشترین بیکار را در بین تحصیل کرده ها دارد و آمار مهاجرت گویای این مطلب هست. چرا در این شرایط باید اسامی افراد غیر بومی نیز در بین قبول شدگان مرحله اول آزمون استخدامی فولاد میانه دیده شود؟؟!!!

بعد از سالها در شهرستان میانه نیز استخدامی صورت گرفته، آیا نباید فقط جوانان میانه در این استخدام پذیرفته شوند؟

چرا در شهرهای دیگر به جوانان میانه کار نمیدهند مگر وقتی که نیروی کار متخصص نداشته باشند و مجبور باشند از یک غیر بومی استفاده کنند.

آیا خون آنها از خون جوانان میانه رنگین تر است؟

همچنین باید اذعان نمود که این امتحان رو نمیتوان ملاک سنجش توانایی افراد شرکت کننده قرار داد و  ادعا نمود کسانی که پذیرفته شدند علم یا توانایی بیشتری داشتند. چرا که بارها تاریخ امتحان رو عوض کردند و حرف و حدیث های فراوانی در مورد آزمون استخدامی وجود داشت که همین موضوع باعث شده بود تا بیشتر عزیزان به این نتیجه برسند که امتحانی برگزار نخواهد شد یا اگر هم قرار باشد امتحانی گرفته شود به این زودی ها نخواهد بود.در نتیجه نتوانستند برای امتحان برنامه ریزی کنند و درس بخوانند.

با توجه به مطالب بالا از مسئولین محترم شهرستان و مخصوصا نماینده های مردمی شهرستان که بارها در نطق های انتخاباتی گفته بودند که نمیگذارند افراد غیر بومی وارد فولاد شوند ، خواستاریم تا مانع ار جذب افراد غیر بومی شوند و جوانان میانه را فراموش نکنند.

تا کی باید میانه و میانه ای مظلوم واقع شود و حق اش را بخورند؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

 یک روزی باید جلوی این ظلم ها رو گرفت و به نظر من امروز بهترین فرصت برای این کار است. باید همه دست به دست هم بدیم تا دیگر نگذاریم با سرنوشت میانه و میانه ای بازی شود. هر یک از این فرصتهای شغلی به منزله تشکیل یک خانواده جوان میانه ای است. از مسئولین محترم عاجزانه تقاضا میکنیم تا صدای جوانان میانه رو به گوش مسئولین برسانند.

توصیه ای هم به همه جوانان و اهالی میانه دارم ، اگر اینبار هم مسئولین مربوطه کوتاهی کردند باید اینبار خودمان دست به کار شویم و جلوی این ظلم ها رو بگیریم. کاری هم ندارد. فوقش باید همه جلوی فولاد یا فرمانداری اجتماع کنند و صدایشان رو به گوش مسئولین رده بالایی برسانند.

هر کس که به فکر میانه و آینده فرزندانش باشد اینکار رو میکند و مطمئن باشید هیچ عواقبی هم نخواهد داشت،امیدوارم اینبار جرات این حرکت ها رو داشته باشیم و به خودمان تکانی بدهیم.

دیگر ظلم بس است.......

1
2
3
1 2 3