- ارسال کننده: روابط عمومی شهرداری میانه تاریخ: ۹۱/۰۵/۰۱

آخرین توصیه های شهردار به اکیپ رفع سد معبر

آخرین توصیه های شهردار به اکیپ رفع سد معبر
 


عصر دیروز و تنها چند ساعت مانده به آغاز طرح ضربتی ریشه کنی معضل سد معبر در میانه، شهردار این شهر دو جلسه کاری فشرده با عوامل اجرایی این طرح برگزار کرد.
در این جلسات که سرگرد عظیم زاده، رئیس پلیس راهور میانه نیز حضور داشت آخرین توصیه ها و هماهنگی های لازم توسط جلیل خرده فروش، شهردار میانه با نیروهای اکیپ رفع سد معبر شهرداری و نهادهای انتظامی به عمل آمد.
خرده فروش در پایان این نشست ها گفت: از صبح فردا (اول مردادماه) حرکتی گسترده و بی سابقه در جهت ریشه کنی معضل سد معبر در شهر میانه آغاز خواهیم کرد و برای این منظور تمامی لوازم و مقدمات کار فراهم شده است.
 شهردار به هماهنگی های صورت گرفته با مقامات انتظامی و قضایی شهرستان اشاره و تاکید کرد: به طور قطع این آخرین فصل مبارزه با سد معبر در شهر میانه خواهد بود و با تدابیری که اتخاذ نموده ایم این معضل را برای همیشه از چهره شهر میانه برطرف خواهیم کرد.
خرده فروش بر نقش مردم و کسبه بازار در اجرای موفق این طرح تاکید کرد و گفت: از مردم و بویژه بزرگان و ریش سفیدان بازار انتظار داریم شهرداری را خادم و خیرخواه خود دانسته و در اجرای هر چه بهتر این طرح ما را یاری فرمایند.
گفتنی است در این طرح ضربتی علاوه بر جمع آوری کالا و اجناس از مقابل مغازه ها و بساط دستفروشی ها برچیدن همه گونه سازه و منصوبات فلزی در سردرب مغازه ها که به صورت تابلو یا سایبان غیر مجاز ایجاد شده اند نیز در دستور کار اکیپ رفع سد معبر قرار دارد.












1
1