- ارسال کننده: جسیکا آلبا تاریخ: ۹۱/۰۵/۰۱

درد دل بیماران دیالیزی ... با مسئولین محترم

این متن نامه ای می باشد که بیماران دیالیزی نا امیدانه برای مسئولان محترم نوشته اند تا شاید ...............

با سلام

احتراما اینجانبان امضاء کنندگان ذیل ( تمامی بیماران دیالیزی شهرستان میانه ) بدینوسیله به استحصضار می رساند بخش دیالیز شهرستان میانه که جدیدا از محل قدیمی خود به بخش بیماران ویروسی (سابق) بیمارستان امام خمینی ( ره ) منتقل شده است مشکلات عدیده ای برای بیماران و خانواده های آنها و حتی پرستاران و کارکنان بخش بوجود آورده که به اختصار به حضور بیان می شود امید است با اقدام عاجل در این زمینه سعادت دنیوی و اخروی شامل حال شما و بندگان خدا گردد .

بیشترین و اساسی ترین مورد قابل ذکر غیر بهداشتی و غیر استرلیزه بودن محیط و بخش می باشد از آنجائیکه بیماران دیالیزی بسیار حساس به بیمـاریهای ویروسی می باشند (خطر ابتلا به بیماریهای ویروسی) تـهدید بسیار جـدی برای حیـات  ایـشان می باشد .

در پایان اگر قدم رنجه نموده و به بخش دیالیز آمدید حشرات موذی که تعداد آنها نیز کم نمی باشد آماده پذیرائی از سروان گرامی می باشند.

                                                                                                                 من الله التوفیق

                                                                                                                    بیماران دیالیز

 

 

  • عدم وجود تهویه مناسب و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی
  • عدم وجود امکانات اولیه یک محل بهداشتی شامل کمد وسایل بیماران صندلی برای همراهان و میز و صندلی برای کارکنان و پرستاران
  • عدم وجود روشنایی مناسب در محیط و نامناسب بودن تجهیزات الکترونیکی.
  • مستهلک بودن ساختمان و کهنه و کثیف بون آن بنا به دلایل عدم رسیدگی در مدت بلا استفاده بودن آن محیط و امکان ریزش سقف و دیوارها که بسیار فرسوده می باشند .
  • نامناسب بودن تجهیزات تخصصی مورد نیاز دستگاههای دیالیز شامل کمبود آرو  ( دستگاهRO  اثر کاهش دهنده در آلودگی سيستم دارند)  که بسیار ضروری می باشد .
  • با توجه به اینکه شهرستان میانه با 60 بیمار دیالیزی که اکثریت آنها در طول  هفته 3 بار تحت درمان دیالیز قرار می گیرند نبود کادر کافی و بخشی که امکانات مناسب برای بیماران داشته باشد باعث تاسف می باشد که از حضرتعالی عاجزانه خواهشمند است با هماهنگی مسئولان ذیربط جهت بهبود و رسیدگی به این بیماران اقدامات لازم بعمل آورند.
  • 1
    2
    1 2