- ارسال کننده: میرزا بنویس تاریخ: ۹۱/۰۴/۳۱

انتصاب مهندس سید حسین هاشمی بعنوان رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران

طی حکمی از طرف مهندس پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات کشور مهندس حسین هاشمی بعنوان رئیس ستاد بازسازی عتبات استان تهران منصوب شد.

http://www.atabat.org/Images/Atabat/khabar/mohandes-hashemi-1.jpg

به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، صبح امروز در جلسه ای با حضور هیئت رئیسه و معاونین ستاد بازسازی بعد از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، مهندس پلارک طی سخنانی با اشاره به ارزش و اهمیت خدمت به آستان اهل بیت علیهم السلام اظهار داشت: آنچه در مجموعه ما می گذرد خادمی ائمه بزرگوار شیعه است. ستاد ما مجموعه ای است که شاید بظاهر پرستیژ و یا کلاس بالایی از نظر تعریف مشاغل و پست های سازمانی نداشته باشد اما از نظر معنوی بالاترین رتبه و جایگاه را داراست.

رئیس ستاد بازسازی گفت: ممکن است عزیزانی که در این مجموعه مشغول خدمت هستند دهها پیشنهاد برای پست های بالای کشوری داشته باشند اما چرا عاشقانه خدمت در دستگاه امام حسین(ع) و سایر ائمه علیهم السلام را ترجیح می دهند بنظر بنده این یک توجه و عنایت ویژه الهی است و اعتقاد قلبی من این است که تا کسی دعوت نشود امکان ورود به این مجموعه را نخواهد یافت. شاید خیلی از دوستان اظهار علاقه کردند که وارد این مجموعه شده و شروع بکار کنند اما دقایق آخر این امر تحقق پیدا نکرد. پس باید باور کرد که بدون عنایت ائمه بزرگوار مدال نوکری را به هرکسی نمی دهند.

http://www.atabat.org/Images/Atabat/khabar/mohandes-hashemi-4.jpg

مهندس پلارک در ادامه با ذکر ویژگی های مهندس هاشمی عنوان نمود ما امروز میزبان یکی از خدمتگذاران شاخص و از چهره های مشهور و خدوم انقلاب هستیم. برادر عزیز جناب آقای هاشمی با سوابق و عملکرد ارزشمند گذشته در پست های معاون وزیر، 5 دوره نمایندگی مجلس که در دوران نمایندگی پست های مهمی در مجلس داشته اند که می توان به ریاست ایشان در کمسیون صنایع اشاره کرد از یک طرف با دهها پیشنهاد مهم روبرو می شوند و از سوی دیگر از ایشان دعوت می شود که به کمک ما در ستاد بیایند و این بزرگوار به همه آن مناصب جواب منفی داده و وقتی اسم عتبات و خدمت به اهل بیت علیهم السلام پیش می آید بی درنگ می پذیرد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در مورد اهمیت استان تهران و خصوصا پروژه عظیم صحن حضرت زهرا(س) که بخش اعظمی از آن در تعهد استان تهران می باشد اظهار نمود: قطعا با پتانسیلی که در تهران وجود دارد می توان امیدوار بود که با درایت و تجربه آقای مهندس هاشمی ما شاهد روند رو به رشد و بوجود آمدن تسریع در اجرای پروژه صحن حضرت زهرا(س) باشیم.

پلارک با ذکر این مطلب که ما برای جمع آوری کمک برنامه داریم گفت: در جذب مشارکت سه چیز مدنظر قرار گیرد: یکی حفظ شأن ائمه بزرگوار و دیگر عدم پذیرش کمک از کسانی که اهداف و اغراض واقعی شان خدمت به اهل بیت علیهم السلام نیست. و سوم اینکه از آنجا که ما نظام جمهوری اسلامی را نظامی دینی و ولایی می دانیم از کسانی که هم با نظام اسلامی زاویه دارند کمکی را نمی پذیریم.

http://www.atabat.org/Images/Atabat/khabar/mohandes-hashemi-3.jpg

در ادامه این جلسه مهندس هاشمی رئیس جدید ستاد بازسازی عتبات استان تهران طی سخنانی خدمت به آستان اهل بیت علیهم السلام را برای خود افتخار دانست و عنوان نمود: بنده بعد از 5 دوره نمایندگی مجلس بنا داشتم مدتی استراحت کنم همانطور که جناب آقای مهندس پلارک گفتند: دهها پیشنهاد در مورد پذیرش مسئولیت به بنده شده اما زمانی که پیشنهاد خدمت در عتبات از طرف رئیس ستاد مطرح شد بی درنگ جواب مثبت دادم.

ایشان عنوان نمود حقیقتا ما اگر با تمام وجود و شبانه روز در مسیر خدمت به ائمه اطهار علیهم السلام تلاش کنیم در مقابل ارزش هایی که آن بزرگواران برای ما به ارمغان آورده اند ناچیز است.

امروز به برکت نظام اسلامی شیعه در تمام جهان مطرح شده، قبل از انقلاب هیچ خبری از آموزه های مکتب پربار تشیع در دانشگاه های دنیا نبود اما امروز در بسیاری از مراکز آموزشی دنیا معارف شیعه تدریس می شود.

بنده در طول خدمت 30 ساله ام به نظام و با همه پست هایی که داشتم همواره دنبال اجرای فرامین ولایت فقیه بودم و آنچه برام مهم است پرهیز از شعارگرایی و مددگرفتن از حضرت صدیقه طاهره تبعیت از حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری بوده. امیدوارم با لطفی که خداوند دراین بخش از عمر نصیبم کرده بتوانم خدمتی انجام دهم.

یادآور می شود در این جلسه از خدمات صادقانه آقای نخعی سرپرست استان تهران تقدیر و حکم مسئولیت مهندس هاشمی توسط رئیس ستاد بازسازی تقدیم شد.

1
1