- ارسال کننده: حامد .کبیری تاریخ: ۹۱/۰۴/۲۹

فرمانداری ترکمن چای مبارک وجود جناب مددی !

فرمانداری ترکمن چای با پیگیری مستمر جناب مددی به نتیجه رسید در صورتی که می توانست ابتدا پیگیر ویژه شدن فرمانداری  میانه شود بعد فرمانداری ترکمن چای!

اگر کمی درباره منافع کل میانه تفکر می کردید هرگز چنین اتفاقی نمی افتاد و منافع کل میانه را فدای منافع ترکمن چای نمی کردید! ما منکر محرومیت ترکمن چای نیستیم اما اگر میانه ویژه می شد دیگر نیازی به مراجعه ساکنان این شهرستان به تبریز نبود و مردم  ترکمن چای نیز برای حل امورات خود راهی میانه می شدند.

وقتی سخنان نماینده شهر را در مجلس مبنی بر درخواست فرمانداری ترکمن چای و فرمانداری ویژه میانه را شنیدیم برای خودمان تاسف خوردیم که نماینده شهرمان آیا متوجه نیست این دو خواسته با هم امکان پذیر نیست یا برای دلخوشی مردم میانه از کلمه فرمانداری ویژه استفاده کرده!

طومار فرمانداری ویژه میانه با هزار مصیبت تهیه شده بود که تقدیم نماینده شهر شد تا پیگیر کار شود اما متاسفانه طومار فوق مهمان ابدی دفتر ایشان شد تا ابتدا فرمانداری ترکمنچای تصویب شود و..........

محبوبیت این نماینده برای مردم ترکمن چای زبان زد خاص و عام می باشد چرا که ایشان قول فرمانداری را به آنها داده بودند که با تصویب این امر مبارک وجود جناب مددی باد!

نماینده یک شهر باید دور اندیش باشد و بتواند با تصمیمات مهم باعث سربلندی منطقه شود نه اینکه...! 

1
2
3
4
1 2 3 4