- ارسال کننده: محمود زرین تاریخ: ۹۱/۰۴/۲۸

حل مشکلات به نفع زارع ، تولیدکننده و جامعه سبب توسعه کشاورزی است


نماینده مردم میانه در مجلس توسعه را درتبدیل شرایط موجود به وضعیت مطلوب عنوان کرده و گفت : اگر در بخش کشاورزی بتوانیم مشکلات موجود را به نفع زارع ، تولید کننده و جامعه حل کنیم در راه  توسعه کشاورزی قدم برداشتیم.

 

حاج محمدعلی مددی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکل تملک زمینها خصوصاً در پایاب سدها ، خواستار رفع مشکل از سوی مسئولین ذیربط شد.
وی در نشست کارگروه ستاد توسعه رزاعی شهرستان میانه با بیان موجودیت 40-30 ساله منابع طبیعی گفت : در زمینهایی که منابع طبیعی ادعای تملک آنها را دارد درختان 100 ساله کاشته شده توسط کشاورزان است .
مددی در ادامه افزود : در این راستا کار گروهی تشکیل شده با یک قاضی و نماینده ای از منابع طبیعی که در آنجا 720 پرونده موجود است اما در ماه یکی از پرونده ها هم بررسی نمی شود.
وی بر کاربردی کردن پروژه هایی که نیاز به منابع مالی ندارند تاکید کرده گفت : برخی از پروژه های شهرستان نیاز به منابع مالی نداشته و فقط از عدم هماهنگی برای اجرا شدن برخورداراست.
نماینده مردم میانه در مجلس بیمه تامین اجتماعی کشاورزان ، بحث سوخت ادوات کشاورزی وحل مشکلات توسعه آبزی پروری را از راهکارهای توسعه بخش کشاورزی خواند.

1
1