- ارسال کننده: اسماعیل مختاری تاریخ: ۸۹/۱۰/۲۶

منتخب اخبار میانه (18 تا 25 دیماه)

خلاصه اخبار منتخب هفته گذشته میانه در mianeh.gov.ir :

امروز(یکشنبه) : بارش برف مدارس میانه را تعطیل کرد.

خطیب جمعه میانهتلاش کنیم تا بی حجابی در جامعه اسلامی ما ارزش نشود.
متولیان آردو نان با تهیه آرد باکیفیت و پخت نان مطلوب به ماندگاری خود در صحنه رقابت کمک کنند.

تاکید فرماندار و امام جمعه میانه : همکاری مردم و مسئولین در پاکسازی ورودی های شهر از نخاله و آشغال.

محمدرضاحاجی اصغری(نماینده مجلس) : شهرستان از نظر اعتبارات مشکلی نداشته و اگر مشکلی هست به علت  این است که از توان اجرایی شهرستان خارج است.

فرماندار : بیش از 2500 واحد مسکن مهر در شهرستان میانه در حال ساخت است که در هفته آینده شاهد تحویل 64 واحد خواهیم بود.
آماده دریافت نظرات و پیشنهادات مردم و مسئولین و جمع بندی آنها در ستاد استانی هدفمند کردن یارانه ها و ارسال آن به ستاد مرکزی برای اصلاح و تغییر هستیم.
همه مسئولین ، بخشداران و دهیاران باید با همکاری و هماهنگی در پیشبرد امور برای رضایت مردم تلاش کرده و وقت فضیلت را همچون نماز اول وقت از دست ندهند.

50 سرمایه گذار در شهرستان میانه در حال مطالعه بستر و زیرساختهای لازم برای سرمایه گذاری مناسب هستند. مسئولین نهادها و ارگانهای مختلف با آنها همراهی و همکاری کرده و با محبت و احترام در تامین امنیت آنها و ایجاد بسترهای لازم ، زمینه را برای بهره دهی مناسب اقتصادی به شهرستان و حل معضل بیکاری هموار سازند.

درخواستهای فرماندار از مسئولین ذیربط : رفع تجمع نخاله و آشغال در ورودیهای شهر، رسیدگی به وضعیت تاسف بار نظافتی شهرک اندیشه ، باز کردن کمربندیها برای عبورو مرور خودروهای سنگین و جلوگیری از تردد ماشین های سنگین از وسط شهر که موجب تجمع تعمیرگاهها و آلودگی صوتی شده ، رفع آلودگی و کثیفی رودخانه های شهر ، نظارت برساخت و سازهای غیرقانونی وحفاریها ، لایروبی رودخانه ها و ایجاد فضای گردشگری مناسب در کنار رودخانه ها برای جذب گردشگران در شهرستان.

بازدید سرزده فرماندار شهرستان میانه از پل کلنیک تامین اجتماعی در پی شکایت برخی از مردم
 فرماندار خواستار نظارت بیشتر و مستمر رئیس پلی کلینیک  بر نحوه عملکرد کادر پزشکی و کارکنان با مراجعین شد .

دکتر یداله صلواتی زاده رئیس پلی کلنیک تامین اجتماعی : ما تقاضای بیمارستان 50 تختخوابی را نمودیم که براساس استانداردهای سازمانی موافقت نگردید و مقرر گردید که این پلی کلنیک به درمانگاه تخصصی تبدیل گردد که این امر نیز فقط در حد نوشته روی کاغذ مانده و اقدامی صورت نگرفته است .
 
مديركل بنياد مسكن انقلاب اسلامي استان آذربايجان شرقي : در شهرستان میانه 205 واحد مسکن مهرتوسط بنیاد مسکن در حال احداث است. روستاييان مي توانند بامراجعه به دهياران نسبت به تشكيل پرونده اقدام وازتسهيلات اعطايي دولت به ميزان 10 ميليون تومان استفاده نموده وازخدمات فني بنيادمسكن انقلاب اسلامي نيزبهره مند شوند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان : توجه بیشتر به برگزاری نماز جماعت و تشکیل شورای اقامه نماز و توجه به آموزش عملی نماز ، توجه به ارتباط دانش آموزان با مساجد ، توجه به قرآن پایه سوم ابتدایی ، عنایت خاص به مدارس قرآنی ، توجه کامل به توسعه و تحکیم حجاب و عفاف و پوشش اسلامی ، عنایت بیشتر به پرچم جمهوری اسلامی و مراسم صبحگاهی و ظهرگاهی و سرود ملی و تابلوهای مدارس ، رعایت دقیق قوانین و مقررات مالی و اداری و ایمنی.

 ملاقات مردمی فرماندار شهرستان میانه : عمده مسائل مطرح شده در این دیدار مربوط به اشتغال ، ارائه طرح پسماند  و تفکیک زباله از مبدأ بود .همچنین در این دیدار برخی از مراجعان از عمکرد شورای اسلامی ، ثبت اسناد و کمیته امداد انتقاد کرده و اعتراض خود را بیان نمودند .

با توجه به اجرای هدفمند کردن یارانه ها و قرار گرفتن در آستانه عید نوروز بازار هفتگی میانه با عنوان پنجشنبه بازار راه اندازی شد.

جلسه مسئولین کمیته های ستاد دهه فجر انقلاب شهرستان میانه در محل سالن  جلسات آموزش و پرورش شهرستان میانه تشکیل گردید.

مشروح  اخبار هفته گذشته میانه : 

=======================

خطیب جمعه میانه : تلاش کنیم تا بی حجابی در جامعه اسلامی ما ارزش نشود. 

خطیب جمعه میانه با اشاره به 17 دی سالروز اجرای توطئه استعماری کشف حجاب به دستوررضاشاه در سال 1314 هجری شمسی گفت: این کار در آن زمان با غیرت ملت ایران عملی نشد اما چگونه است که امروز خودمان به سمت بی حجابی می رویم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حامدی تاکید کرد که بایستی با همت جمعی مجلس ، دولت ، دستگاه قضایی در کنار خواست و اراده ملی و مردمی تلاش کنیم تا بی حجابی ارزش نشده و حجاب بی ارزش نشود.
وی در خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت سالروز قیام خونین مردم قم در19 دی سال 1356 با بیان فرمایش امام جمعه قم که از 9 دی تا 19 دی را دهه  بصیرت نامیدند گفت: 9 دی 88 روز خنثی سازی یک فتنه بزرگ بود البته با بصیرت و آگاهی مردم همیشه حاضر در تمامی صحنه ها و درایت مقام معظم رهبری، و اکنون که در برهه حساس هدفمند کردن یارانه ها و توطئه چینی افزون دشمنان قرار داریم نیاز است تا به بصرت خود افزوده و دولت را در اجرای کامل این طرح همراهی کنیم.
وی در ادامه به عملکرد مطلوب دولت در بحث آردو نان اشاره کرده از متولیان آردو نان خواست تا با تهیه آرد باکیفیت و پخت نان مطلوب به ماندگاری خود در صحنه رقابت کمک کنند زیرا مردم خواهان نان با کیفیت هستند.
 امام جمعه میانه همچنین خواهان رسیدگی مسئولین ذیربط و همکاری مردم درپاکسازی ورودی های شهر از نخاله و آشغال شدو افزود: ورودیهای هر شهر نشانگر فرهنگ شهر است و افراد متخلف باید بدانند که با آنها برخورد جدی صورت خواهد گرفت تا شهر را به وضعیت مطلوب و در خور شان مردم برسانیم.
وی در پایان با دعوت مردم به تقوی و پرهیزگاری ، به حضور شیطان در مواقع عصبانیت ، قضاوت بین دو نفر و بودن در کنار نامحرم تاکید کرده از مردم خواست تا در این مواقع به عقل و منطق رجوع کرده و رضای خدا را در نظز بگیرند تا ازشر شیطان و وسوسه های شیطانی در امان بمانند.

============================

محمدرضاحاجی اصغری : شهرستان از نظر اعتبارات مشکلی نداشته و اگر مشکلی هست به علت  این است که از توان اجرایی شهرستان  خارج است.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه بحث افزایش اعتبارات مقاوم سازی خانه های روستایی قابل قیاس با سایر اعتبارات نیست ،قدردانی از حاکمیت اسلامی را نکته حساس و حیاتی در تداوم نظام عنوان کرد.
محمدرضاحاجی اصغری  بهبود كيفيت مسكن و بافت روستايي ، افزایش امنیت، بهداشت، رفاه و آسايش را از مزایای نهضت بهسازی و نوسازی مسکن نام برد ه گفت: قرار است در سال  جاری 200  هزار واحد مسکن روستایی بهسازی و نوسازی شود.
وی در ادامه  از جهاد و بسیج  به عنوان دوبال فرشته انقلاب یاد کرد وگفت: امیدواریم بتوانیم در سایه همکاری و تعامل بسیج سازندگی با بنیاد مسکن و مردم 2200واحد سهم شهرستان برای  بهسازی و نوسازی در شهرستان میانه را به 2500 واحد افزایش دهیم.
عضو کمسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی ،اجرای طرح هادی و انجام برنامه ریزی های لازم  برای توسعه و گسترش روستاها رامهم خوانده  از مسولان بنیاد مسکن استان خواست  تا در اجرای طرح هادی و طرح توسعه، مردم ومسولان شهرستان را یاری کنند.
وی به سه برابر شدن اعتبارات شهرستانی اشاره کرد وگفت: شهرستان از نظر اعتبارات مشکلی نداشته و اگر مشکلی هست به علت  این است که از توان اجرایی شهرستان  خارج است.
حاجی اصغری در ادامه ؛ وجود دشمنان داخلی و خارجی تهدیدی برای کشور خواند افزود: فتنه سال 88 در پشت نقاب انتخاب رییس جمهور برای از بین بردن اسلام بود که با آگاهی مردم و درایت مقام معظم رهبری همچون دیگر فتنه ها خنثی شد.
نماینده مردم میانه در مجلس با بیان فاصله حرف و عمل ، خدمت واقعی را در عملکرد مسئولین دانست نه در حرف آنها.

============================

فرماندار شهرستان میانه در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه : بیش از 2500 واحد مسکن مهر در شهرستان میانه در حال ساخت است که در هفته آینده شاهد تحویل 64 واحد خواهیم بود.
آماده ارائه نظرات و پیشنهادات مردم و مسئولین و جمع بندی آنها در ستاد استانی هدفمند کردن یارانه ها و ارسال آن به ستاد مرکزی برای اصلاح و تغییر هستیم.
50 سرمایه گذار در شهرستان میانه در حال مطالعه بستر و زیرساختهای لازم برای سرمایه گذاری مناسب هستند. مسئولین نهادها و ارگانهای مختلف با آنها همراهی و همکاری کرده و با محبت و احترام در تامین امنیت آنها و ایجاد بسترهای لازم ، زمینه را برای بهره دهی مناسب اقتصادی به شهرستان و حل معضل بیکاری هموار سازند.

روابط عمومی فرمانداری شهرستان میانه     شنبه, 18 دی  

برنامه دولت این است تا توسط سرمایه گذاران مومن ، متعهد و مردم دوست به مساله بیکاری در کشور خاتمه دهد.  
فرماندار شهرستان میانه با بیان اینکه دولت رسماً اعلام کرده که با بازمانده بودجه بعد از تقسیمات در حوزه های مختلف  می تواند تنها 10 درصد از معضل بیکاری  در کشوررا حل کند گفت: برنامه دولت این است که توسط سرمایه گذاران مومن ، متعهد ، کشوردوست و مردم دوست به مساله بیکاری در جامعه خاتمه دهد.
خلفاپور با ایراد سخنانی قبل از خطبه های نماز جمعه امروز افزود: حرکت دولت در حوزه مسکن و تامین آن برای مردم دغدغه ای به نام مسکن را حل نموده بطوریکه در سایه وحدت و انسجام مردم و مسئولین بیش از 2500 واحد مسکن مهر در شهرستان میانه در حال ساخت است که در هفته آینده شاهد تحویل 64 واحد از این مسکنها توسط  تعاونی مسکن سازان خیر به مردم خواهیم بود.
وی در ادامه با تقدیر و تشکر از مردم و مسئولین در بحث اجرای هدفمند کردن یارانه ها اظهار داشت که بحث هدفمند کردن یارانه ها در مراحل تثبیت طرح قرار گرفته که امیدواریم با ارائه نظرات و پیشنهادات مردم و مسئولین و جمع بندی آنها در ستاد استانی هدفمند کردن یارانه ها و ارسال آن به ستاد مرکزی برای اصلاح و تغییر و اجرای صحیح آن بتوانیم این طرح را به مرحله تثبیت رسانده و گامی موثر در تحول اقتصادی برداریم.
خلفاپور به گردش 50 سرمایه گذار در شهرستان میانه برای مطالعه بستر و زیرساختهای لازم برای سرمایه گذاری مناسب اشاره کرده از مسئولین نهادها و ارگانهای مختلف خواست تا با آنها همراهی و همکاری کرده و با محبت و احترام در تامین امنیت آنها و ایجاد بسترهای لازم ، زمینه را برای بهره دهی مناسب اقتصادی به شهرستان و حل معضل بیکاری هموار سازند.
وی در پایان با بیان مشکلات شهر از قبیل تجمع نخاله و آشغال در ورودیهای شهر، وضعیت تاسف بار نظافتی شهرک اندیشه ، تردد ماشین های سنگین از وسط شهر که موجب تجمع تعمیرگاهها و آلودگی صوتی شده ، آلودگی و کثیفی رودخانه های شهر ، از مسئولین ذیربط خواست تا سریعا در باز کردن کمربندیها برای عبورو مرور خودروهای سنگین تلاش کرده ، برساخت و  سازهای غیرقانونی و حفاریها نظارت داشته ، به لایروبی رودخانه ها پرداخته و با ایجاد فضای گردشگری مناسب در کنار رودخانه ها به جذب گردشگران در این شهرستان اقدام کرده و فرهنگ نگهداری از شهر خود را بالا ببرند تا شهری در خور شان مردم شریف شهرستان ایجاد کنند.

=========================
      
روابط عمومی فرمانداری شهرستان میانه     سه شنبه, 21 دی  

بازدید سرزده فرماندار شهرستان میانه از پل کلنیک تامین اجتماعی در پی شکایت برخی از مردم

فرماندار شهرستان میانه در پی اعتراض و شکایت برخی از مردم از نحوه عملکرد در پلی کلنیک تامین اجتماعی از این مکان بازدید نمود .
 خلفا پور در این دیدار طی مصاحبه ای با ارباب رجوع  و شنیدن مشکلات آنها خواستار نظارت بیشتر و مستمر رئیس پلی کلینیک  بر نحوه عملکرد کادر پزشکی و کارکنان با مراجعین شد .
در این بازدید دکتر یداله صلواتی زاده رئیس پلی کلنیک با بیان اینکه این مکان در سال 75 با حضور سه پزشک عمومی ویک متخصص شروع به فعالیت نموده افزود : هم اکنون این پلی کلنیک با 5 پزشک عمومی، متخصص داخلی ، مامایی و دانپزشکی داروخانه ، تزریقات و آزمایشگاه به فعالیت خود ادامه می دهد .
وی سهم هر پزشک را 50 ویزیت در روز عنوان کرده اضافه کرد : بنابر نیاز شهرستان هر پزشک روزانه بالای 70 گاهی 110 بیمار را ویزیت می کند و بنابر آمار موجود 19000 بیمار در برخی از ماهها در این مکان ویزیت می شوند .
 دکتر صلواتی زاده از پزشکان ، کادر درمانی و اداری تقدیر و تشکر کرده ، تجهیز آزمایشگاه ، تعویض  دستگاههای رادیولوژی ، افزایش پرسنل را در راستای تامین سلامتی و رضایت مردم از نیازهای ضروری پلی کلنیک عنوان نمود .
وی در پایان  با بیان کمبود فضای فیزیکی پلی کلینیک گفت : در این راستا ما تقاضای بیمارستان 50 تختخوابی را نمودیم که براساس استانداردهای سازمانی موافقت نگردید و مقرر گردید که این پلی کلنیک به درمانگاه تخصصی تبدیل گردد که این امر نیز فقط در حد نوشته روی کاغذ مانده و اقدامی صورت نگرفته است .

===========================
      
روابط عمومی فرمانداری شهرستان میانه     سه شنبه, 21 دی 

24 هزار واحد مسکن روستایی در استان آذربایجان شرقی بهسازی و نوسازی می شود
مديركل بنياد مسكن انقلاب اسلامي  استان آذربايجان شرقي در همایش دهیاران وشوراهای اسلامی  با اشاره به اینکه وضیعت مسکن های روستایی هنوز رضایت بخش نیست ،گفت: امسال24 هزار متقاضی شناسایی و پرونده آنها تشکیل و جهت عقد قرارداد به بانک معرفی شده اند که با توجه به این موضوع قرار است سال آینده 24 هزار واحد مسکن روستایی بهسازی و نوسازی شود. 

قربان محمدی در ادامه گفت:هفتاد   درصد از خانه های روستایی شهرستان میانه کم دوام ویا بی داوم است  که با عنایت به این مهم ، سهم شهرستان میانه  2200واحد می باشد که امیدواریم باهمکاری و هماهنگی مردم و مسئولین شاهد مقاوم سازی این واحدها باشیم.
وی با بیان اینکه 85 درصد خانه های روستایی در سال 75 کم داوام یا بی داوم بوده گفت: با توجه به سیاست های دولت نهم و دهم  این رقم به کمتر از 50 درصد کاهش یافته است.
مديركل بنياد مسكن انقلاب اسلامي استان آذربايجان شرقي از احداث 10 هزار واحد مسکن مهر در استان خبر دادو گفت: در شهرستان میانه 205 واحد مسکن مهرتوسط بنیاد مسکن در حال احداث است.
محمدی  به واگذاري 154 هزار سند مالكيت مسكن روستايي اشاره کرد  و گفت: اين طرح از ابتداي برنامه چهارم توسعه آغاز شده است و هر سال 22 هزار  سند مالكيت در استان آذربايجان شرقي صادر مي‌شود كه اين امر سبب شده استان آذربايجان شرقي در اجراي اين طرح رتبه نخست كشور را كسب كند.
وی با بیان اینکه دهياران درروستاها باید با بنيادمسكن همکار ی نمایند گفت:روستاييان مي توانند بامراجعه به دهياران نسبت به تشكيل پرونده اقدام وازتسهيلات اعطايي دولت به ميزان 100 ميليون ريال استفاده نموده وازخدمات فني بنيادمسكن انقلاب اسلامي نيزبهره مند گردند.

 ==========================

 جلسه مدیران مدارس و مجتمع های آموزشی و پرورشی در محل سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهرستان برگزار گردید .      

روابط عمومي آموزش وپرورش ميانه     سه شنبه, 21 دی  
در این مراسم موسی عدالتخواه مدیر آموزش و پرورش شهرستان میانه با اشاره به دهه بصیرت یادآور شد : مردم و فرهنگیان در هشتم و نهم دیماه سال قبل جلوه ای کم نظیر از عشق و ارادت شان را به انقلاب ، نظام ، ولایت و رهبری و آرمان های امام راحل و شهدای عزیز به نمایش گذاشتند و نشان دادند که حافظ ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامي و پشتیبان ولایت و رهبری هستند .
مدیر آموزش و پرورش شهرستان اشاره نمودند : انقلاب مخملی و براندازی نظام از اصلی ترین اهداف فریب خوردگان داخلی و صحنه گردانان فتنه سال قبل بود که الحمدالله در سایه عنایات خداوند تبارک و تعالی و توجهات حضرت ولیعصر (عج ا... ) و به برکت نعمت ولایت و رهبری و بصیرت و حضور در صحنه بودن مردم این توطئه ها و فتنه ها در نطفه خفه شد و مردم در این آزمون سربلند و موفق شدند و انقلاب مان در برابر توطئه ها و فتنه ها بیمه شد . عدالتخواه خاطر نشان نمودند : واقعاً مردم در صحنه اطاعت از ولایت و حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی به خوبی عمل نمودند و این نشان از بصیرت و آگاهی و ولایتمداری مردم است .
وی در مورد اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها هم بیان داشتند : طرح هدفمند کردن یارانه ها لازمه توسعه کشور است و برای رسیدن به جایگاه شایسته اقتصادی اجرای این طرح ضروری می باشد و لازم است همه مان در جهت اجرای هر چه بهتر این طرح دولت کریمه را یاری نمائیم .
 مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ادامه دادند : سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امسال باید با معنا ، باشکوه و با جدیت تمام برگزار شود و همه  وظیفه داریم که دستاوردها ی نظام مقدس جمهوری اسلامی را به مردم و دانش آموزان انتقال بدهیم .
مدیر آموزش و پرورش شهرستان در این جلسه به مطالب دیگری از جمله : توجه بیشتر به برگزاری نماز جماعت و تشکیل شورای اقامه نماز و توجه به آموزش عملی نماز ، توجه به ارتباط دانش آموزان با مساجد ، توجه به قرآن پایه سوم ابتدایی ، عنایت خاص به مدارس قرآنی ، توجه کامل به توسعه و تحکیم حجاب و عفاف و پوشش اسلامی ، عنایت بیشتر به پرچم جمهوری اسلامی و مراسم صبحگاهی و ظهرگاهی و سرود ملی و تابلوهای مدارس ، رعایت دقیق قوانین و مقررات مالی و اداری و ایمنی و .. اشاره نمودند .

==========================

      
روابط عمومی فرمانداری شهرستان میانه     سه شنبه, 21 دی 

مشکل روستائیان را باید در خود روستا حل کرد .
فرماندار شهرستان میانه با بیان اینکه دولت به دنبال آن است که مشکل روستائیان را در خود روستاها حل کند گفت: نباید روستائیان را اذیت کرده و به هر بهانه ای آنها را به شهر بکشانیم.
خلفاپور در همایش دهیاریها و شوراهای اسلامی با تاکید بر فراهم آوردن امکان مسکن مناسب برای روستائیان گفت: تامین مسکن روستایی مناسب را بهترین راه  پیشگیری از مهاجرت عنوان کرد.
وی در ادمه به ارائه تسهيلات روستايي  از جمله مسکن توسط  دولت اشاره كرده و گفت: سياست دولت در بهره مندي روستائيان از نعمت زندگي شهري و تغییر روش زندگی آنهاست تا از امکانات و رفاه بیشتری برخوردار شوند.
فرماندار شهرستان میانه خدمات رسانی به روستاها از جمله احداث راه مناسب ، گازرسانی ، بهسازی و بازسازی خانه های روستایی را مهمترین نیاز شهرستان دانست و از نمایندگان محترم مردم شهرستان خواست تا در برخی امور مورد نیاز مردم ؛ وزراء و معاونین آنها را درگیر کنند تا مسائل در اسرع وقت حل شود. وی هماهنگی و همسویی را یکی از شعارهای دولت دهم عنوان کرده افزود: همه مسئولین ، بخشداران و دهیاران باید با همکاری و هماهنگی در پیشبرد امور برای رضایت مردم تلاش کرده و وقت فضیلت را همچون نماز اول وقت از دست ندهند.
خلفاپور در پایان از روستائیان خصوصا  روستاهای نزدیک میانه خواست تا با راه اندازی نانواییهای سنتی در روستاها و فروش نان در روستاها و شهر به درآمدزایی در روستا اقدام کنند.

=========================

ملاقات مردمی فرماندار شهرستان میانه     سه شنبه, 21 دی  

فرماندار شهرستان میانه در دیدار مردمی  با جمعی از مردم شهرستان بصورت چهره به چهره دیدار و گفتگو کرد .
در این دیدار که با حضور جمعی از مراجعان برگزار شد مردم مسائل و مشکلات خود را ابراز داشته و فرماندار نیز دستورات لازم را برای رسیدگی به مطالبات آنها صادر نمود .

گفتنی است عمده مسائل مطرح شده در این دیدار مربوط به اشتغال ، ارائه طرح پسماند  و تفکیک زباله از مبدأ بود . همچنین در این دیدار برخی از مراجعان از عمکرد شورای اسلامی ، ثبت اسناد و کمیته امداد انتقاد کرده و اعتراض خود را بیان نمودند .

 =========================

بازار هفتگی میانه راه اندازی شد. جمعه, 24 دی 

 بازار هفتگی میانه با عنوان پنجشنبه بازار در صبح پنج شنبه برای اولین بار راه اندازی شد.

فرماندار شهرستان میانه در حاشیه بازدید از اولین بازار هفتگی میانه  گفت : با توجه به اجرای هدفمند کردن یارانه ها و قرار گرفتن در آستانه عید نوروز با  راه اندازی این بازار قیمت کالاهای عمومی کنترل می شود.
خلفاپور بازار هفتگی را از سنتهای زیبای ایرانیان دانست و گفت: ایجاد فضایی رقابتی برای بازاریان ، حمایت از مصرف کننده ، کنترل قیمت هاو حمایت از اصنافی که بطور عادلانه با مردم برخورد می کنند را از اهداف راه اندازی این بازار برشمرد.
فرماندارشهرستان میانه با بیان اینکه بازار هفتگی میانه برای اولین بار بعد از سال ها راه اندازی  می شود بایستی با شیوه های مناسب ، متفاوتر از بازارهای  موجود دیگر شهر ستانها باشد گفت: ارگانها وادارات از جمله شهرداری ، بازرگانی ، بهداشت ودرمان، نیروی انتظامی ،  راهنمایی و رانندگی میانه آماده ارائه خدمات در این بازار هستند.     
وی با بیان اینکه  مایحتاج عمومی خانواده ها اعم از میوه ، تره بار ، خشکبار، مواد لبنی،محصولات بهداشتی. البسه،ابزارآلات و همه نوع کالاهای مصرفی با قیمتهای مناسب دراین بازار عرضه می شود از عموم تولیدکنندگان، تجار عمده، صنوف و فروشندگان بازارهای محلی استان های آذربایجانشرقی، زنجان و اردبیل خواست تا با با حضور فعال و عرضه کالا با قیمت های واقعی و مناسب، موجب رونق این بازار و تأمین نیازهای مردم عزیز میانه شوند.
گفتنی است: این بازار  در روزهای پنج ش�

1
1