- ارسال کننده: آشقین-- گونای تاریخ: ۹۱/۰۴/۲۶

قیر پاشی خیابان امام

 بنده قبل ازپرداختن به مشکلی که امروزپیش اومد از زحمات عوامل شهرداری کمال تشکر رو دارم وامیدوارم این گونه کارها و خدماتی که در گوشه کنار سطح شهر شاهد انجام آن هستیم ادامه داشته باشه چرا که قبل از این کمتر شاهد چنین کارهایی بودیم.

ولی به هیچ عنوان نمیتونم اتفاقات  امروز (قیرپاشی) رو به خودم بقبولونم.بنده امروز چندین و چند مورد رو در خیابونها دیدم که به خاطر مشکلاتی که براشون پیش اومد ( کثیف شدن کفشها و لباسها,داخل تاکسیها,پیاده روها و ورودی بانکها و مغازه ها ... ) عوامل شهرداری رو مورد لطف و مرحمت لفظی قرار دادند.

نزدیکهای ظهر هم که نور علی نور شده بود و نمیدونم به چه علت قسمت پایین خیابان (بانک ملی به پایین) رو مسدود کرده بودند و ترافیک وحشتناکی ایجاد شده بود.

سوالی که بنده دارم این هست که آیا امکان آن نبود این کار در یک روز تعطیل(مثلا پنجشنبه شب) که هم مغازه ها و بانکها و بازار ... تعطیل هستتند و به طبع آن رفت و آمد در این مسیر کم هست,این عملیات انجام میشد؟

و مطلب دیگر اینکه به نظر من اینطور میاد سازمان شهرداری علاقه زیادی به انجام دادن کارها و خدمات خودش در مقابل دید همشهریان رو داره و یا بنوعی میخواد کارهایی که انجام میده رو همه ببینند چرا که قبلا هم شاهد چنین اتفاقاتی بودیم.

امیدوارم کسی از مطلب بنده ناراحت و دلگیر نشود و در آخر باز هم از سازمان شهرداری تشکر میکنم که شرایطی بوجود آورده تا بتونیم به طور راحت انتقادها و گله های خودمون رو نسبت به آن بیان کنیم.

1
1