- ارسال کننده: علیرضا نصیرزاده تاریخ: ۹۱/۰۴/۲۴

سئوال از رياست محترم شبكه بهداشت و درمان ميانه

حدود سه هفته قبل به اتفاق يكي از دوستانم براي خريد سنگدان مرغ به يكي ازمغازه هاي ميانه رفتيم و يك بسته وكيوم شده سنگدان مرغ خريديم، شب همون روز دخترم گفت كه بابا اين سنگدان بوي خيلي بدي مي دهد كه واقعا هم بدبو بود، جلوي گربه ريختم ولي گربه هم از خوردن اون، اجتناب كرد و بالاخره مجبور شديم بريزيم بيرون.

چند رو بعد اون، توي دلم مونده بود و بالاخره مجبور شدم دوباره به همون مغازه و اتفاقا با همون دوستم رفتيم و يك بسته سنگدان مرغ خريديم كه متوجه شدم اين يكي، فريز شده است و يه دفعه به ذهنم اومد كه تاريخش رو نگاه كنم و يهويي متوجه شدم كه تاريخ 91/04/14 را روي كارتي نوشتند و توي اون بسته گذاشتند و رويش هم هشدار داده بود كه طي 48 ساعت قابل استفاده مي باشد! در حاليكه اون روز، تاريخ 91/04/19 بود يعني مغازه دار، بسته فريز شده پنج روز قبل رو به ما فروخته بود كه دوباره از ميانه راه برگشتيم و بسته رو بهش داديم و گفتيم به نظرتون اين كار، كار درستيه؟ و ايشون هم گفتند نه و بسته را گرفت و گذاشت داخل يخچال!

سئوال بنده اينست كه:

1- جناب رئيس محترم شبكه بهداشت و درمان ميانه، آيا اين كار مغازه دار، از نظر بهداشتي، كار درستي بوده يا خير؟

2- اگر كار درستي بوده، كه هيچ ولي اگر با فرمولهاي بهداشتي منافات دارد، چرا بازرسان شما بررسيهاي لازم را نمي كنند؟

3- وقتي يك حيوان زبان بسته اي نميتونه اين سنگدان فاسد رو بخوره، چه انتظاري از انسانها دارين كه اين بسته ها را تهيه و استفاده بكنند؟

4- از آسفالت و غيره شهر كه هيچ خيري نديديم!!! حداقل جنابعالي، دستور رسيدگي روزانه به كارشناسان خود بدهند تا خداي ناكرده، مشكلي براي اقشار مردمي كه از اين بسته ها تهيه مي كنند و به خورد كودكانشان مي دهند، بوجود نيايد...شايد كسي هم وجود داشته باشد كه از حس بويايي، بهره اي نداشته باشه و به دليل نبود شامه خوب، از اين بسته ها استفاده كنه و مسموم بشه و شايد هم بميره!!!

5- اگر جواب سئوال اولم اين باشد كه كار درستي انجام داده، پس چرا اداره بهداشت، روي كارت بسته هاي وكيوم زمان 48 ساعت را درج كرده؟

درصورتيكه بخواين، نام اون مغازه را تلفني بهتون خواهم گفت. شماره بنده 09141252989

 منتظر پاسخ صحيح و علمي هستم.

از دوستان عزيز هم خواهشمندم به اين موارد توجه كنند و به ديگران هم اطلاع رساني كنند...

1
2
1 2