- ارسال کننده: غریبه تاریخ: ۹۱/۰۴/۲۲

فرمانده اردوگاه رزمی- فرهنگی بقیه‌الله‌الاعظم(عج): دشمن به اقتدار معنوی نیروهای مسلح ایران واقف است

 

خبرگزاری فارس: فرمانده اردوگاه رزمی- فرهنگی بقیه‌الله‌الاعظم(عج) گفت: دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی ایران به اقتدار معنوی و مادی نیروهای مسلح ما پی برده‌اند.

خبرگزاری فارس: دشمن به اقتدار معنوی نیروهای مسلح ایران واقف است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا،  مهدی مقدم از برگزاری اردوی رزمی و فرهنگی بقیه‌الله الاعظم(عج) با حضور گسترده بسیجیان گردان‌های امام حسین(ع) لشکر عملیاتی 31 عاشورا در تبریز خبر داد.

وی با اشاره به اهداف این اردو اظهار کرد: با توجه به اینکه بسیجیان گردان امام حسن(ع) پس از گذراندن کلاس‌های آموزشی که به صورت تئوریک ارائه شده و باید به صورت عملیاتی درآید، این اردو فرصتی است که نیروهای بسیجی برای ارتقای توانمندی‌های رزمی، دفاعی و جسمانی، آمادگی کامل داشته باشند.

فرمانده اردوگاه رزمی- فرهنگی حضرت بقیه‌الله‌الاعظم(عج) در ادامه، پیام این اردو را آمادگی دفاعی بسیجیان در مقابله با تهدیدات سخت احتمالی دشمن دانست.

وی خاطرنشان کرد: از آنجا که استکبار جهانی برای مقابله با آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران دست از تهدیدات سخت، نیمه‌سخت و نرم برنمی‌دارد، عقل سلیم اقتضا می‌کند که ما در آمادگی کامل به سر بریم تا بتوانیم در صورت وقوع هر نوع تهدیدی از کیان نظام اسلامی و حریم ولایت دفاع کنیم.

مقدم در ادامه با بیان اینکه این اردوی پنج هزار نفری به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت، به برنامه‌های این اردو اشاره و تصریح کرد: استقرار، سنگرکنی، استتار، پراکندگی، پیاده‌روی تاکتیکی، پدافند دورادور، ضداستقرار و برگزاری گردهمایی‌های سیاسی برای بصیرت‌افزایی نیروها جزو برنامه‌های این اردو است که در راستای ارتقای توانمندی‌های جسمانی و معنوی نیروها صورت می‌گیرد.

معاون هماهنگ‌کننده لشکر عملیاتی 31 عاشورا در پایان افزود: تا زمانی که بسیجیان پرشور و سلحشور ایران اسلامی آماده جانفشانی در رکاب فرماندهی معظم کل قوا هستند، استکبار جهانی نخواهد توانست به مرزهای جغرافیایی، آرمانی و معنوی ما تعرض کند و این تهدیدات و تحریم‌ها به خاطر این است که دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی ایران به اقتدار معنوی و مادی نیروهای مسلح ما پی برده‌اند.

وی افزود: دشمنان تلاش می‌کنند از تبدیل شدن ایران اسلامی به یک کشور الگو برای آزادگان سرتاسر جهان، ممانعت به عمل آورند تا منافع شیطانی آنها با مخاطره مواجه نشود.

در این رزمایش گردانهای امام حسین (ع) شهرهای مختلف حضور داشتند که گردان رزمی امام حسین(ع)میانه نیز باافتخار در این رزمایش حضور پیدا کرد.

1
1