- ارسال کننده: محمود زرین تاریخ: ۹۱/۰۴/۲۱

سرمربی تیم ملی روئینگ بانوان از اعزام عباسی به المپیک لندن در 2 مرداد خبرداد

 

 

 

سرمربي تيم ملي روئینگ بانوان کشور از اعزام سولماز عباسی روئینگ کار کشور در 2 مرداد سال جاری خبر داد.
افشین فرزام با بیان برگزاری اردوی آماده سازي تیم ملی روئینگ بانوان در آيدوغموش ميانه گفت: سدآیدوغموش میانه شرایط مطلوب و مناسبی برای تمرینات تیم دارد.

 

 

وی افزود:در حال حاضر تيم ملي جوانان و خانم سولماز عباسي ورزشكار المپيك در این مکان مشغول تمرین بوده و به زودی تیم ملی بزرگسالان هم به اینجا منتقل خواهند شد.
فرزام ازاستعداديابي ميانه و تبريز خبر داده گفت:امیدوارم بتوانيم استعدادهاي خوب اين منطقه را جذب كنيم تا در آينده بتوانند باعث افتخار شهرستان شوند.
سرمربی تیم ملی روئینگ بانوان کشوربااشاره به سطح آمادگي خانم سولماز عباسي افزود: خانم عباسی در شرایط مطلوب بسر برده و آمادگی لازم برای شرکت در المپیک لندن را دارند اما سعی خواهیم کرد تا در 10 روز باقيمانده بتوانيم آمادگي وی را به 100% رسانده تا در مسابقات نتيجه قابل قبولي بگيريم .
وی اظهار امیدواری کرد که خانم عباسی به فینال برسند زیرا روند قهرماني ایشان  تازه شروع شده است.
فرزام اضافه کرد: هم اکنون 6 نفر از جوانان تیم ملی و خانم عباسی و 8 نفر از بچه های میانه در این اردو بسر می برند و قرار است تا تیم بزرگسالان نیز اضافه شده و تمریناتمان ادامه یابد.
وی در پایان از مسوولين شهرستان و  حمید ابوالقاسم زاده مسوول هيئت قايقراني شهرستان  كه سنگ تمام گذاشته و امكانات لازم را در اختیار آنها قرار داده اند تقدیر کرده اضافه کرد:ميانه شرايط آب و هوايي خوب و سد آیدوغموش مکان مناسبی برای قایقرانی  با عرض استاندارد 6 کیلومتر را دارا بوده و اگر لاين كشي 2000 متر ايجاد شود امكان برگزاري مسابقات كشوری در اینجا فراهم خواهد آمد.

 

1
1