- ارسال کننده: شهاب.نونهال تاریخ: ۹۱/۰۴/۲۱

گزارشی از نشست خبری شهرداری

نشست خبری شهردار میانه با فعالان عرصه اطلاع رسانی صبح امروز در محل شهرداری میانه برگزار شد.علی رغم اینکه روابط عمومی شهرداری از چند روز گذشته و از طریق سایت های خبری در مورد این نشست اطلاع رسانی کرده و از عموم فعالان مطبوعاتی و سایبری برای شرکت در این جلسه دعوت کرده بود تعداد کمی از افراد در این جلسه حاضر بودند.
 شهردار میانه ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین شرکت کننده در جلسه،گزارشی مفصل از اقدامات و طرحهای در دست اقدام شهرداری را ارائه کرد.
آقای خرده فروش با تأکید بر اینکه همواره از نقد سالم و سازنده استقبال می کند از برخی سیاه نمایی ها در مورد عملکرد شهرداری توسط برخی افرد گلایه کرد.
 شهردار میانه اعلام کرد که در اولویت بندی پروژه های عمرانی سعی خواهم کرد که بیشتر کارهای زیربنایی و انجام پروژه های اساسی در جهت توسعه شهری را در اولویت کاری شهرداری قرار دهم و از صرف کردن بودجه در بخش های جزئی که از اهمیت کمتری برخوردار هستند حتی الأمکان پرهیز می کنم.
آقای خرده فروش بودجه سال 91 شهرداری را 120 میلیارد ریال اعلام کرده و گفت که 60 درصد از این بودجه اجرایی و 40 درصد آن به امور جاری اختصاص خواهد یافت.
طبق گزارش آقای خرده فروش در چهار ماهه اول سال 91 (1 فروردین تا 18 تیر) نزدیک به 30 میلیارد ریال از این برآورد بودجه تحقق یافته است که نسبت به سالهای گذشته این رقم افزایش چشمگیری داشته است.
بنا بر این گزارش تحقق بودجه در شش ماهه اول سال 90 در دوران شهردار اسبق یک 18میلیارد ریال بوده است.
آقای خرده فروش از فعالیت ها و طرح های در دست اقدام و طرح های در حال مطالعه ی شهرداری هم گزارشی به حاضرین ارائه کرد که به شرح ذیل اعلام می گردد.
1.تغییر ساختار اداری و ایجاد اتوماسیون اداری جدید برای شهرداری و نظارت مستقیم بر عملکرد کارکنان توسط دوربین های مدار بسته(کارهایی در این زمینه صورت گرفته از جمله تغییر بایگانی از وضعیت نامناسب سنتی به مکانیزه و تغییرات در بخش های دیگر)
2.جدول گذاری کمربندی پل حصار تا کشتارگاه به طول یک و نیم کیلومتر در زمان سرپرستی(لاین شمالی اتمام و لاین جنوبی در دست اقدام)
3.جدول گذاری خیابان استادیوم جدید
4.کانال کشی شهرک امام
5.بازگشایی خیابان پرستار
6.جدول گذاری خیابان 65 متری پاسداران
7.احداث زباله خانه جدید در 13 کیلومتری میانه
8.آغاز عملیات آسفالت ریزی جاده پشت شرکت نفت(بلوار زینبیه) که تا هفته آینده به اتمام خواهد رسید.
9.اصلاح ورودی شهرک اندیشه از سمت میدان سرباز(جنب نیروگاه برق)
10.ادامه پارک ساحلی حاشیه کمربندی
11.ایجاد پارکینگ جهت خودروهای خدماتی در کنار ترمینال جدید و انتقال تمام خودروهای خدماتی در سطح شهر به آن
12.تغییر کاربری زباله خانه قدیم(3 کیلومتری شهر) و تبدیل آن به محل ایجاد صنایع آلاینده در زمینی به مساحت 12 هکتار
و بیش از دهها طرح و پروژه دیگر که به منظور جلوگیری از اطاله ی کلام در مطالب آینده به صورت تفصیلی به آنها خواهیم پرداخت.
همچنین بعد از این جلسه حاضران به همراه شهردار و مسئولان روابط عمومی شهرداری بازدیدی از پروژه های عمرانی شهر داشتند و در حین بازدید سوالات خود را از شهردار مطرح می کردند.






 

1
1