- ارسال کننده: آقا سجاد تاریخ: ۹۱/۰۴/۱۹

دو جایگاه CNG تکمیل شدن اما خدمات نمیدهند؟ مسئولین محترم چرایش رو شما بگین؟

 سلام علیکم

همشهریان و مسئولین محترم شهرستان میانه چنانچه مستحضر هستید نزدیک 2 ماه میشود که گاز دو جایگاه CNG یکی واقع در شهر ترک و دیگری نرسیده به گلزار مومنین(جاده حصار) تزریق شده ولی متاسفانه مورد  استفاده قرار نمی گیرند.

از مسوئلین مربوطه به ویژه آقای فرماندار خواستاریم تا در صورت امکان توضیح بدهند چرا این جایگاه ها افتتاح نمیشوند؟

چرا مردم باید در این صفهای طولانی وقتشان رو تلف کنند در حالی که همون وقت رو میتونن پیش خانوادشون باشن؟

با یه حساب سر انگشتی میشه فهمید که با افتتاح این جایگاه ها چقدر در هزینه ها صرفه جویی میشه. روستاییان وقتی میان از شهر گاز میزنند نصف اونی که زدن رو توی راه مصرف میکنن تا به خونشون برسن.

در حال حاضر 2 جایگاه  CNG  در میانه فعال می باشد که صف های طولانی آن زبان زد خاص و عام می باشد و زمانی که یکی از این جایگاه ها خراب می شود و مردم به جایگاه دیگری هجوم میبرند باید یک وعده غذایی را هم همراه ببرند تا از گرسنگی نمیرن و بتوانند گاز بزنند.

البته نباید فراموش کرد که برای بچه های کوچیک زیاد هم بد نشده چون وقتی باباشون به جایگاه واقع در کمربندی میره آنها رو هم میبره تا تاب بازی کنند و خوش بگذرونند. شاید هم مسئولین این صحنه ها رو میبینند و به خاطر صفا و صمیمیتی که در این پارک و صف تاب بازی ایجاد شده مانع از بهره برداری دو جایگاه CNG  ترک و گلزار مومنین می شوند تا خدایی نکرده این صحنه های زیبا تمام نشه.

از مسئولین مربوطه خواستاریم تا جواب این معمای پیچیده رو بدهند.

امیدواریم یه روز ما هم مثل شهرهای مراغه و بستان آباد و هشترود و .... بدون اینکه عمرمان رو در صف های طولانی هدر کنیم بتوانیم به ماشینمان گاز بزنیم.

1
2
1 2