- ارسال کننده: امیرمهرانپور تاریخ: ۹۱/۰۴/۱۵

آقای شهردار پرچم ایران افتخار هر ایرانی است

آقای شهردار پرچم ایران افتخار هر ایرانی است

 آقای احمدی تصاویری از پرچم های برافراشته در شهر را به دیده عموم گذاشتند که گوشزدی به مسئولین کرد!  اما باید بدانیم که پرچم ایران اسلامی عزیز نشان افتخار برای هر ایرانی است. یادم نمی آید سرود پرافتخار جمهوری اسلامی خوانده شود و به احترام آن از جا برنخیزم و قیام نکنم! احترام خاصی به پرچم ایران عزیزم دارم که جانم را فدای آن می کنم و اجازه به هر بیگانه ای نمی دهم که به آن توهین و اهانت کند.

 آقای شهردار جنابعالی در بعضی از نقاط شهر اقدام به برافراشته نمودن پرچم ایران عزیزمان کرده اید که این اقدام خوب  و قابل ستایش است . ولی نباید یادتان برود که هر چند وقت باید از آنها بازدید کنید تا اگر از بین رفته و یا کثیف شده باشد آنها را تعویض کنید که نشان از ایرانی بودن ماست و افتخار هر ایرانی است که هر سه رنگ آن نشانی دارد . رنگ سبزرنگ مورد علاقه پیامبر اسلام(ص) و رنگ دین اسلام است  . بنابراین به عنوان ارزش اعتقادی مردم ایران در بالای پرچم قرار مى گیرد. رنگ سفید نشانه صلح و دوستی و پاکدامنی است همچنین رنگ مورد علاقه زرتشتیانی است که هزاران سال با صلح و صفا در این سرزمین زندگی کرده اند. بنابراین سفید به عنوان دومین نماد ایرانیان در پرچم ایران قرار مى گیرد.
 سرخ:که نشانه خون است و نیز چنین استدلال مى کردند که آزادی میهن با خون جوانان وطن به دست آمده است.از سوى دیگر خون شهید در اسلام به وی‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ژه امام حسین(ع) مورد احترام ملت ایران است و به این جهت سومین رنگ پرچم ایران باید سرخ باشد.رنگی که یاد و خاطره شهدای گرانقدری را زنده می کند که امروز ما در سایه آنها آسوده خاطر هستیم.

آقای شهردار شهر میانه مشکلات عمرانی زیادی دارد و متاسفانه امسال شاهد هیچ فعالیت عمرانی اساسی نیستیم بجز اینکه شنیده شده است که جنابعالی ویتارا خریده اید . مبارک وجودتان انشاا... خوش بگذرد اما بهتر است بگویید دنده معمولی است یا اتوماتیک؟ راننده مخصوص خواهید گرفت یا خودتان خواهید برانید؟ آقای شهردار عمر آسفالت کم است ! با آن کاری نداریم چون انتقاد فایده ندارد! آقای شهردار کمبود فضای سبز کم است ! به شهروندان ربطی ندارد! مشکل ترافیک داریم! مشکل تفریحی داریم ! مشکل سرعت گیر و دست انداز داریم و هزاران مشکل دیگر همه بجای خود . چیزی نمی گوییم چون توان رفع مشکلات را ندارید! آقای شهردار شاید که این سخنان دل رنجور شما را برانجاند ولی کمی به تصویر پرچم ها دقت کنید خواهید متوجه شد که که باید اقدام اساسی انجام داد. اگر الان آب در دست دارید زمین گذاشته و نگذارید که بیش از این شاهد چنین بی مهری باشیم. امید می رود نگویید انشاا... ! ضمنا برای تعویض پرچم ، اگر هم پرچم جدید ندارید بگویید تا برایتان مهیا کنم . سازمان شما ضرر میلیونی را تحمیل اینجانب کردند . اما این که برای شهرم پرچم کشور عزیزم را اهدا کنم افتخاری است که بیش از ویتارا سوار شدن می ارزد!

1
1