- ارسال کننده: حامد .کبیری تاریخ: ۹۱/۰۴/۱۲

امام جمعه میانه :بهترین دوست یک جوان والدین اوست.

 

 

 

امام جمعه میانه با بیان اینکه عامل گمراهی ما زمانه نیست بلکه اهل زمانه است ، بهترین دوست یک جوان را والدین او و محبتهایشان را عمیق و از ته دل خواند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حامدی با تبریک روز جوان در توصیه ای از خانواده ها خواست تا از جوانان خود به خوبي مراقبت کرده ، ارتباط نزدیکی با آنها برقرار کرده و نگویند که زمانه خراب، عامل گمراهی جوانان ماست زیرا زمانه چيزي ندارد که سبب گمراهی جوانان ما شود بلكه این اهل زمان است كه زمانه را به بد يا خوب تبديل مي كند.
وی تاکید کرد: عده ای فرصت طلب ، استعمارگر و استثمارگر هستندکه همه قصد و تلاششان اين است كه ثمره یک عمر تلاش و تربیت خانواده ها که قشر تاثیرگذار جامعه نیز محسوب می شوند را با برنامه ریزیهای مختلف فرهنگی دچار انحراف کرده و نگذارند آینده ای موفق برای جامعه رقم بزنند.
 حامدی در توصیه ای دیگر 5 عامل :همواره به ياد خدا بودن ، نماز اول وقت ،كمك به مردم ،پرهيز از دوستان ناباب و پرهيز از مجالس نامناسب را سبب حفظ جوانان جامعه اسلامی ایران خصوصا در دوران مخاطره آمیز حاضر عنوان کرد.
 امام جمعه میانه با گرامیداشت اعیادشعبان خصوصا نیمه شعبان که مصادف با تولد امام عصر (عج )است این ايام را فرصتی مناسب دانست تا انسان امامش را بشناسد امامی که است انسان امامش را بشناسد امامي كه در سايه كوتاهي و عدم شناخت و آمادگي ما در غیبت بسر می برند و اين مشكل ماست وباید تكليفمان را در زمان غيبت بدانيم وتنها دعاكردن كافي نیست.
وی افزود: فرصت مناسبي است تا در كنار برگزاري جشنهابا اماممان ارتباط خوبي برقرار و خودرا آماده ظهورش كنيم همچنین دعا كنيم تا زمان غيبتش كوتاه و در ما اين اهليت را ايجاد كند تا حضور امام را درك كنيم.

1
1