- ارسال کننده: حسین رحمانی تاریخ: ۹۱/۰۴/۱۱

دردل اهالی شهرک شهید بهشتی (بیمارستان خاتم النبیاء) با شهردار محترم

با سلام و خسته نباشید خدمت شهردار محترم

جناب آقای خرده فروش.شهردار محترم شهرستان میانه اینجانب از طرف تمامی اهالی شهرک شهید بهشتی (بیمارستان خاتم الانبیاء ) از جنابعالی بابت زحماتی که برای آبادانی این شهر می کشید تشکر می نمایم.

آقای خرده فروش اهالی شهرک های واقع در جوار جاده ترانزیت واقعا خسته اند از این همه کم لطفی و بی توجهی که نسبت به این مناطق روا داشته اند. بذارین کمی صمیمی تر و دوستانه تر با شما حرف بزنمم.جناب آقای شهردار ما اهالی شهرک بهشتی چندین ساله که با وضع خیلی بدی تو این شهرک داریم زندگی میکنیم شهرکی که واقعا با دیگر شهرک ها از نظر موقعیت فرق داره مثلا : بیمارستان خاتم الانبیا که تنها ترین بیمارستان این شهر هستش تو این شهرک واقع شده .دانشگاه عین القضاه ، کمپ ترک اعتیاد ، سرای سالمندان ، آسایشگاه معلولین ذهنی و.... هم تو این شهرک واقع شدند. اما به نظر شما این وضع خیابان برازنده ی همچین جایی هست؟

تمام مسئولین شهر برای یک بار هم که شده گذرشون از این خیابان افتاده.ولی متاسفانه وضعیت این جا هر روز بدتر و بدتر میشه.

اینجا خبری از خیابان عریض و دو طرفه نیست.

اینجا خبری از پیاده رو سالم نیست.

اینجا خبری از فاضلاب نیست

اینجا خبری جوب کشی بهداشتی و سالم نیست

حدود 20 ساله که مسئولین قول تخریب دیوار انبار شرکت برق و  میدن.ولی هیچ خبری نیست.مگه ماها از اهالی شهر میانه نیستیم مگه ما از اسرائیل اومدیم که این همه ظلم میشه نسبت به اهالی اینجا. آقای شهردار عاجزانه ، ملتمسانه ، برادرانه از شما خواهش میکنم خواهش میکنم خواهش میکنم برای یکبار هم که شده تشریف بیارید و وضعیت مارو از نزدیک ببنید.آقای شهردار بنده قصد  جسارت بی ادبی و گستاخی ندارم اما بهتر نیست به جای اینکه برید به فضای سبز رسیدگی کنید ی بار هم تشریف بیارید این طرفا ؟

از حرفایی که زدم معذرت میخوام ولی اینا دردای اهالی این شهرک هستن. ی مطلب دیگه ای رو هم میخواستم بگم .آقای شهردار محترم الان حدود یک هفته هستش که ماشین های حمل زباله  توجهی به زباله های این شهرک ندارن و تمام زباله های این یک هفته رو هم بار شدن.جناب شهردار مگه شما کنترل رو کارکنانتون ندارید ؟ چرا ماشین حمل زباله میاد مستقیم میره بیمارستان و دوباره مستقیم برمیگرده داخل شهر.جناب شهردار آسفالت نخواستیم.خیابون و جوب کشی نخواستیم.تکلیف این زباله ها چی میشه ؟

 خود شما میتونی تو همچین جایی زندگی کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چنتا عکس انداختم ببینید شاید دلتون به حال مردم اینجا سوخت

 

 

1
1